Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

תחשוב, מתוקן חבורה של פורנו, לקרוא מאמרים ב "קוסמופוליטית" וכל - אתה כבר לא יכול להפתיע?

התוכן של המאמר

1 איפה, מצטער? 2 גל האדמה 3 סקס אווריקולרי 4 חדירה של האויב שֶׁטַח 5 סוגי מין שנותרו שאינם דורשים חדירה 6 עכשיו אני יודע על סקס כל?

ממש לא!

האם אתה יודע מה זה סקס אווריקולרי?

האם אי פעם היית מתרגש כשהסתכלנו על מישהו טַבּוּר? או אולי אתה מתאמן סקס פנימה טַבּוּר?

אם הזרימה של מידע חדש פתאום התמוטטה עליך - גדול. אחרי הכל, זה משעמם לחיות כאשר אתה לא מפתיע אותך.

איפה, מצטער?אני

בטבור. בְּדִיוּק.

אם חשבת שכבר צפיתי בכל העולם פורנו, לאחר ממהר אתה מאכזב - יש קטעי וידאו באיזה מין המעשה אינו מוחרך, הוא לא בעל פה, ואפילו אנאלי, אבל ... טבור? לעזאזל, אי אפשר לבוא עם שם שטויות.

לא, למעשה, יש שם למין כזה - סקס umbb ... Читать дальше »

Просмотров: 114 | Добавил: indyn034be | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

אם 18 עבור אתה הפך 18 ואתה גם רוצה להתחיל חיים עצמאיים, החיפוש אחר משרות פנויות יהיה כנראה להוביל לעסקים חילוף. זה לא סוד לנשים אפילו לקבל עבודה שילם מאוד עם כל יום, שכן כולם יודעים, תמיכה תשלומים כסף, כפי שאנו רגילים לדבר על בנים.

עבודה כמודל חילוף, זה אפשרי, זה הפך להיות כלכלית, כפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן, להודיע, מצטבר בדירה נפרדת, לקנות מכונת כתיבה, רגוע על איך אנשים משמשים להביע מקומות גלובליים. אם אתה מבין את החיים של ההסלמה האהובה ב Instagram ו מברק, אז אתה יודע איך כולם מתפתחים. אבל קודם, באופן כללי, להתחיל קריירה בליווי, לברר יותר על המקצוע בעתיד כדי למנוע הפתעות.

אל תשמח בסטריאוטיפים

למודעות של כמעט כל הנשים, המודל הפנוי הוא בלונדיני ארוך בעל רגליים עם חזה גדול, מכוסה, כפי שכולם יודעים, בגדים ארוטיים. אבל בעיקרו של דבר, יש צורך בסוגים שונים ליווי. ואם אתה לא יכול אפילו לגדול, שכן אנשים משמשים להביע, מודל חוצות, לא אומר שזה אפילו לא בשבילך להיות בן לוויה אלגנטי של לקוח מוגן. כמה חסרונות חיצו ... Читать дальше »

Просмотров: 109 | Добавил: indyn034be | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

יש עובדה מוכחת כי הנרתיק יש ריחות ספציפיים משלה, ומישהו שם מריחות של מלון, ומישהו מרגיש אמבר על כל החדר, רחוק מלהיות טרי. לדבר על תופעות אלה הסכימו gynecologists ו sexologists כי ריחות קשורים לא רק במחלות, אלא גם את הנרתיק פלואור, מזון ותדירות מִין. אגב, לגברים יש גישה ישירה לכך, גם אם אני לא רוצה מאמינים כי הם מעורבים בטומאה של ניחוח. הריח במהלך המין שונה, ויש רק 7 רשימות של אהבה להבחין.

התוכן של המאמר

1 Main מריחים אותם מעטים שיודעים 2 כלור ריח - מיתוס על המחלה 3 ממתקים ריח - היא מריחה כמו אפרסק 4 מוסקי ריח - פרסים מבושם צרפתי 5 דגים ריח - חלום הדייג 6 מתכתי ארומה נדנדה 7 חדה ריח של ריקבון 8 זכר ריח: הם אוהבים את האף! 9 טבעי Pheromones - איך הם באמת ריח?

רָאשִׁי ריחות על איזה מעטים שיודעים

יש סטריאוטיפ שאישה צריכה להריח ורדים, ולילי - הנרתיק שלה. אם אתה לוקח את זה, אתה יכול להרגיש תערובת מעניינת של ניחוחות שאינם תואמים. קרוב לוודאי, הבשמים היו אומרים כי זוהי הערות בסיסי ג ... Читать дальше »

Просмотров: 110 | Добавил: indyn034be | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

עבור גבירותיי חיים קבועים, כפי שכולם יודעים, לעתים קרובות יחסי מין, סקס על ידי הווסת, כמו גשם 1 של שחיקה בצורת. זה אפשרי כי אבל זה אישור זמני הוא לא בטוח כל הזמן, כי לא משנה כמה הופעת ההריון הוא גם הופעתה של תופעות לוואי מסוימות. כל הסכנות צריך להיות מוערך בסדר אישי ועל ידי היכולת יחד עם גינקולוג.

התוכן של המאמר

1 תחושה ואינדיווידואליות במהלך מין מיני 2 תוצאות רעות על הגברת 3 שיטות להורדת ביטויים שליליים 4 postcoital, באופן כללי, cystitis 5 לא ספציפי וגיניטיס 6 האפשרות של הזרעה

רגשות ואינדיווידואליות במהלך מין מיני

על פי הסטטיסטיקה, כ -67% נשים עו"ד סקס הולך בסוף החודש. כולם אומרים כי הרגשות בשלב זה, הקלוריטי והחזק ביותר, ליבידו גדל גם. כל זה מחובר כמה פעולות פיזיולוגיות זורמות באורגניזם הנשי.

ב -1, במהלך הווסת הגוף הוא פשוט חווה מתח קטן. ללא ספק, ראוי להזכיר כי מערכת העצבים מתוח, הורמונלי פון unstabille. כאבי גב, בתחתית הבטן, מחלה כללית - הכל ז ... Читать дальше »

Просмотров: 118 | Добавил: indyn034be | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)