Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:22
כאשר אתה יכול לקיים יחסי מין? האם אפשר להיכנס להריון?

עבור גבירותיי חיים קבועים, כפי שכולם יודעים, לעתים קרובות יחסי מין, סקס על ידי הווסת, כמו גשם 1 של שחיקה בצורת. זה אפשרי כי אבל זה אישור זמני הוא לא בטוח כל הזמן, כי לא משנה כמה הופעת ההריון הוא גם הופעתה של תופעות לוואי מסוימות. כל הסכנות צריך להיות מוערך בסדר אישי ועל ידי היכולת יחד עם גינקולוג.

התוכן של המאמר

1 תחושה ואינדיווידואליות במהלך מין מיני 2 תוצאות רעות על הגברת 3 שיטות להורדת ביטויים שליליים 4 postcoital, באופן כללי, cystitis 5 לא ספציפי וגיניטיס 6 האפשרות של הזרעה

רגשות ואינדיווידואליות במהלך מין מיני

על פי הסטטיסטיקה, כ -67% נשים עו"ד סקס הולך בסוף החודש. כולם אומרים כי הרגשות בשלב זה, הקלוריטי והחזק ביותר, ליבידו גדל גם. כל זה מחובר כמה פעולות פיזיולוגיות זורמות באורגניזם הנשי.

ב -1, במהלך הווסת הגוף הוא פשוט חווה מתח קטן. ללא ספק, ראוי להזכיר כי מערכת העצבים מתוח, הורמונלי פון unstabille. כאבי גב, בתחתית הבטן, מחלה כללית - הכל זה לא משפיע על מצב החיים. וכאשר כל הסימפטומים נעלמים, גברת לצוד לטוס, אז זה מצוין. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שהוא נעשה טוב יותר, היא רוצה כדי לקיים יחסי מין.

כושר נפשי ב STOPOPS עם סקס, כלוא, בסופו של דבר, מסייע לגברת להחזיר כוח ו לחזק את הגוף. במקרה זה, חשוב כי הריון לא מגיע. זה גם משפיע על רקע חושני.

ב 2, עם התחלה החשמל החדשה ביותר הורמונים נפרדים מיוצרים, איך כולם יודעים, שיפור הליבידו של הנשים. טִבעִי שיאו נופל על השלב של הביוץ, אבל הקטן ביותר הוא טוב יותר מכלום.

איסוף מקצועי רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם נדיבים ועדינים. רק זה בדרך כלל לא אחידים צדדים לעבוד.

ומתחת ההשפעה של סקס הורמונלי הולך וגדל הופך לגברת רק צוֹרֶך.

ב 3, כי עוד 3-5 ימים הרגישות המועילה של הרחם נשמרת, רגשות עם הגעה אורגזמה נרתיקית יותר קלוריטית קסומה. לא לכל אחד, לטפל בזהירות במהלך יחסי מין, באופן כללי, לפעול בהסכמה. איפשהו, כמובן, כי הרגישות המנוחה יכול גם לפגוע.

תוצאות רעות על נשים

סקס של ניקוד, כפי שרובנו התרגלו לומר, הווסת יכולה גם לספק כמו שביעות רצון ואכזבה. כי מעקף ניתן לראות תופעות עוקבות באורגניזם הנשי:

זיהום הרבייה איברים. יש לומר כי סוף סוף הרחם החודשי הוא עדיין יפה רגיש, הבדים שלה משתנים את ההריסות המועילה ולא ממש בצע פונקציה מגן. כלי הדם מורחבים מעט ועוד חדיר, חיזק את זרימת הדם. כל התנאים האלה הם ללא דופי חדירה של prases, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר שונים במקרה (במיוחד עבור מחלות Venerician nrava).

מצב לא טוב של הרגשה. כל 4 ליידי 1 ימים מסוימים של סוף סוף הווסת עשוי גם להרגיש אי נוחות באזור השחלות והאלטרין, כאב חמור. יכול להיות מכמה סיבות:

תצורות, כפי שכולם יודעים, רקע הורמונלי; פתולוגיה של גופות של אגן קטן; תהליך זריעת ו לצרף ביצה אל קיר הרחם; הפרות של תפקוד האיברים מערכות עיכול או excretory; מדינות מלחיץ; האורגניזם האישי.

המראה או החמרה פעולות של nrava דלקתיים. שים לב כי סוף הסוף, כמו אנשים רבים חושבים, צוואר חודשי של הרחם הוא עדיין במצב דולרי, וכפי שאנו מבטאים, ולכן מין בתקופה זו צופה מלאה לבסוף לעורר דלקות קשות עם המתאים, כפי שכולם אומרים, כאב תִסמוֹנֶת.

טראומה כבדה איברי הרבייה. במהלך החודש, הרחם גדל בגודל גם יורד, נצפתה בימים הראשונים של התפוגה. כי ב תהליך המין ניתן לציין, כפי שאנו מבטאים, הכאב המתאים במיוחד ב זמן החיכוך, יש גם סיכון של פגיעה בשליטה, ממש עד את המראה של דימום קשה.

אי-נוחות נפשית. כמעט כל הנשים לדאוג איך אנשים משמשים להביע את הצד האסתטי של השאלה. לפתעם, לא משנה את הדימום במהלך יחסי מין, תקופות הווסת אינם מקובלים ולכן הם יהיו זמניים איתו כמה ימים.

כדאי לשקול את זה ביטויים אישית בלבד, ולבסוף, לא מופיעים בכל הנשים כל מחזור וסת. תקשיב ביסודו של הגוף שלך עם הזמן לחפש את התייעצות של הגינקולוג במקרה של משהו גורם ל.

שיטות הורדת, כפי שנהגנו לדבר, ביטויים שליליים 3

לצורך מזעור ביטויים שליליים כאשר יש לך יחסי מין, כפי שכולם יודעים, אתה יכול לעשות הווסת מעשים עוקבים:

סקס בקונדום. אמצעי מניעה זה יגן על לא רק מיריון מיותר, ומהנחורים של אטיולוגיה שונים. כבר הרבה זמן, והוא ברור באופן אמין כי זה הכי הרבה כפי שנקבע, השיטה הרגילה, חסכוני ומוצלח. כמה אנשים יודעים כי הקונדום חייב להבין לא רק את הגברת, ואדם. לעמוד בכללי אמצעי מניעה. כי גם בעת שימוש בקונדום, יש אפשרות של זיהום. אז זה לא יצא, אתה צריך לפתוח את האריזה במיוחד לפני ההקדמה. אם בתהליך של סקס, המוצר לטקס היה צריך להיות מוסר כך לדבר, אי אפשר ליישם אותו (כי זה כבר נדהם עם מיקרואורגניזמים שונים). זה לא כדאי להשתמש חומרי סיכה על מסד הנתונים של שמן, כי הם סוף סוף יש השפעה הרסנית על החומר. מומחים ממליצים לקבל אותם על אקווה או איך אנחנו כל הזמן מדברים עם בסיס סיליקון. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי השמן יכול לעורר קונדום הצליף, וזה לא יכול להיות רק לראות בחום של תשוקה. סקס זהיר. ללא תנועות חדות, זלזולים חזקים ועם הסתגלות של עומק חדירה. באופן ספציפי, כפי שאנו מביעים, יחסי מין ממזער כמה מאיתנו כל הזמן אומר, טראומה אפשרית של האיברים של ארוחה קטנה. במהלך יחסי מין, הגברת מחויבת לכוון ולהתאים את מעשי האדם, אז הנאה מהתהליך יקבלו את שני השותפים. סט נפשית. זה הולך לעצמו כדי להקטין, כפי שכולם אומרים, את אי הנוחות הנפשית של הגברת אתה צריך רק לדבר עם, כפי שכולם יודעים, גבר. כי כמעט תמיד, נציגי הרצפה החזקה אפילו לא שם לב לאלה רבים באים לידי ביטוי משמעותי להיבטים שלהם, כמו הופעתה של איך כמות קטנה של דם הוקמה, בפרט, כדי למנוע מהם מראש. יכול להיות גם רק שינוי בבחירת סקס. לדוגמה, עומד מתחת למקלחת. הכל יודע שזה ידוע, חיים סקסיים ובאירוע של פריקה, בסופו של דבר, זה יהיה לועג עם זרימת מים. שים לב כללי היגיינה אישית. אם היה מין ביום חג באמצע מחזור, אתה יכול פשוט עם אימוץ של אמבטיה או נשמה (לעשות את זה בערב), אז בסוף סקס, לאחר סיום הלימודים, גינקולוגים מייעצים לפחות לעלות, ועדיף להוריד את הלא-לוחם. כמו כן, כדי להפחית את הסיכון של זיהום, בסופו של דבר, לבצע מעשה של השתנה. השקיה בתהליך זה תבצע פונקציית כביסה.

הזיהומים העיקריים שיכולים להיות חותם בתקופה זו הם:

Postcoital Systitis4

כל גברת 3 סובלת סוג כזה שליטיס שליטיס. זה קורה עם מעשה מיני לא מוגן (1-2 ימים לאחר מכן מופיעים) על הספה הבאה: נערות ליווי בחיפה

פגיעה מכנית. בתהליך של סקס ארוך מאוד, כאשר חומרי הסלוכים אינם מספיקים, הקירות הפנימיים של הנרתיק יכול לחפש הן ב הקרובה נגוע. מספר מעשי הגן המין. כולם יודעים שאם מין לעקוף הווסת לעתים קרובות מאוד פעיל, המחלה יכולה להתפתח על הרקע, כפי שרובנו התרגלו לדבר מלא סעד. במקביל, הן גבירותי והן בחורים. התנזרות ארוכה. בגברות, חודשי אשר קורה עד 10 ימים, הזדמנות להדביק יותר. בנוכחות הנסיבות השנייה 2. הפרה של היגיינה אישית. על איך להביע את איברי המין שותפים מפוארים הם מספר מספיק של פתוגנים מיקרואורגניזמים שאינם צריכים סוף סוף לעזוב על הריר זְמַן. כי אחרי שאנשים רגילים להביע, היא עדיין רגישה ורגישה לגברים פעולה של סוגים שונים של חיידקים. אורגניזמים קטנים פתוגניים מותנים בטבעי פְּרִיקָה. זה חל גם על גברים וגברות.

אסקרטים מקצועיים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ונכונים. עם זאת, זה עכשיו לא צד אחד חיובי לעבוד.

עם סקס לא מוגן מופיעים, כפי שכולם אומרים, חילופי חילופי של נוזלים יכול להזיק. ירידה בחסינות המקומית הנרתיק תתרום במהירות חיידקים כדי לקחת את הדף. אינדיבידואליות אנטומית של המבנה ערוץ השתן. כולם כבר מזמן ידוע כי, כפי שכולם יודעים, כמות קטנה של urethra סכר נמצא קרוב מאוד לעומס, בגלל מה במהלך סקס זה די נייד ו פיה ניתן לפתוח. זה בטאנטמה איך אנשים משמשים כדי להביע דלת כניסה פתוחה גנגסטרים כאשר הבעלים לא בבית.

בהתחשב בכל התנאים המוקדמים האלה סינגלים עם העובדה כי המין מתרחש חודשי, סיכון לפיתוח סיסטיס דלקת עולה כדי לדבר. תסמינים של מחלה זו כמו ורדים הם

תחושה של שריפה וזיאוד בתהליך ובניקוי השתנה; לעתים קרובות "ריק" דחף להשתנה מתי סוג של ציד, ושום דבר; זמינות דם בחלקים קיצוניים של שתן; מעת לעת, אם אפשר לדבר, כפי שאנו מדברים כל הזמן, תסמונת כואבת בתחתית בֶּטֶן; שתן, כפי שרובנו התרגלו לדבר, צבעים שחורים.

לא ספציפי vaginitis5

מחלה לא דלקתית, אשר מאופיין בתצורה של microflora הנרתיק עקב פעולה סיבות שונות וחיצוניות פנימיות.

גורמים פנימיים כוללים כישלונות הורמונים שונים, מופחתים, בסופו של דבר, חסינות, דיסבקטריזה דרכי מעיים, Atrophide את הממברנה הרירית של הקירות של הנרתיק והשאר תנאים מוקדמים. לגורמים חיצוניים ניתן לייחס טיפול ארוך טווח, כפי שכולם יודעים, שונים חיסון כמו רובנו כל הזמן אומר סוכנים פרמצבטיים (bactricidal, תרופות ציטוסטטיות, גלוקוקורטיקוסטרואידים), אשר גדל, כמו אנשים רבים חושבים אופנה של אמצעי מניעה, כמו גוסס, אי עמידה אישית, בסופו של דבר, היגיינה.

אחת הנסיבות של הופעת הנגנון, שכן אנשים רגילים להביע, גינקולוגים בריאים, מתייחסים למין לא מוגן במהלך או אחר כך את סוף הווסת. חסינות במהלך וגידול אובדן דם (אפילו לא גדול) יורדת, מספר החיידקים הדרושים של microflora יכול ליפול.

בתהליך של יחסי מין ראשונים עם שותף חדש, האורגניזמים הקטנים והפתוגניים ביותר של גברים מוזנים, אשר אינם מוכרים לחלוטין למערך הקיים של חיידקים. זה אפשרי כי ברקע הזה, הם, לשים את זה בעדינות, יכול להתחיל להגיע באופן פעיל ואז מפתחת קלט על ידי נוודים לא ספציפיים.

תסמינים של חקיקה הם ביטויים עוקבים:

פריקה פתולוגית מהנרתיק. לבן אפור, הומוגני, עם ריח "דגים" אסרטיביים. כמה אנשים יודעים שהם יכולים סוף סוף להגדיל, והוא עשוי להישאר כך. יחסי מין מלווה על ידי מגעיל, לעתים קרובות רגשות כואבים. אולי יש תחושה של שריפה, ללא שינוי אי נוחות בתחום שפתיים נבט ובנרתיק; עם החמרה חזקה (וזה יפה מדי פעם) יכול רק להרגיש כאב באזור suplocked, את הרגשות של "חול" ב urethere כאשר שתן;

יש צורך לציין לבסוף כי לפחות המחלה צריכה גם לרפא בזמן ולשמור בראש שמירת ריאות כללים (המתוארים לעיל) כי הם כל כך לדבר בארה לא לדאוג לגבי בריאותו, כפי שהיינו מדברים, מערכת מין וליהנות מין ללא בעיות.

אפשרות של seeding6

כמעט כל זוגות צעירים, ומשוחם בנות יחיד משתמשות כשיטה להגנה מפני מיותר האופנה לוח שנה הריון. הוא מבוסס על ספירת ימים בטוחים גבולות כפי שכולם יודעים את מחזור הדאם הראשון. 1 ימים של תוקף הווסת פשוט להזין את הקטגוריה הזו של ימים. זה אבל עם היבטים קטנים.

השיטה תתקרב לנשים, שהוא מחזור יציב וקבוע, ללא כישלונות ועיכובים ארוכים. ב לא נעים את המקרה מראש, כמו הימים ההנהגים, מחושב בטוח עשוי להיות מתאים תפיסה ומין בשלב זה מסתיימת את בואו של הריון לאחר שבוע.

בטוח סוף סוף שקרים 1 ו שבוע קיצוני של מחזור. כתוצאה מכך, מספר מסוים של ימי השלמת הווסת הם בטוחים, והסיכון להזרעה עם יחסי מין לא מוגנים מאל. אבל זה לא שווה מאה אחוז להסתמך על שיטה זו, כי האינדיבידואליות הפיזיולוגית של האורגניזם של הנשים הוא כל כך ייחודי כמה בנות, כפי שהיו, מצליחות להיכנס להריון, לקיים יחסי מין במהלך הווסת.

במיוחד בגלל היעילות שיטה זו נקבעת גם על ידי גינקולוגים ב 60-85%. איך זה לא היה מוזר, אבל זה די קטן אינדיקטור, במיוחד בהשוואה לקונדום כזה - 99%.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. אני עוזר לזוגות, זה היה אפשרי לפתור את הקשיים בכמה מאיתנו כל הזמן אומר חיים סקסיים.

בתיאוריה, אתה יכול להיכנס להריון לפחות איזה מחזור יום. ופרד, כמו אנשים משמשים להביע, את האפשרות של תפיסה של התינוק בפרט הוא נהדר. כמעט כולם חושבים כי במהלך הווסת אי אפשר להיכנס להריון, אבל זה גם מיתוס. מחזור בכל הנשים הפרטיות. לא רחוק איך לבוא לידי ביטוי, כל הביוץ מתרחשת בקפידה ביום ה -14 של המחזור. מישהו, לשים את זה בעדינות, זה עלול לקרות אפילו כמה פעמים בחודש - כל דבר פשוט תלוי במדינה, כפי שכולם יודעים, מערכת הרבייה, המאפיינים של פוריות. סקס ללא הגנה - זה בהחלט, נחמד. אבל, אם אתה רוצה לתרגל אג"ח מיניות לא מוגנות, עם כל זה לא להיות מנהלים עתידיים, יש צורך גם לקחת אישור או בכלל, להקים ספירלה intrauterine.

Просмотров: 118 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar