Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:23
סקס אווריקולרי, או מין בטבור וסוגים אחרים של מין

תחשוב, מתוקן חבורה של פורנו, לקרוא מאמרים ב "קוסמופוליטית" וכל - אתה כבר לא יכול להפתיע?

התוכן של המאמר

1 איפה, מצטער? 2 גל האדמה 3 סקס אווריקולרי 4 חדירה של האויב שֶׁטַח 5 סוגי מין שנותרו שאינם דורשים חדירה 6 עכשיו אני יודע על סקס כל?

ממש לא!

האם אתה יודע מה זה סקס אווריקולרי?

האם אי פעם היית מתרגש כשהסתכלנו על מישהו טַבּוּר? או אולי אתה מתאמן סקס פנימה טַבּוּר?

אם הזרימה של מידע חדש פתאום התמוטטה עליך - גדול. אחרי הכל, זה משעמם לחיות כאשר אתה לא מפתיע אותך.

איפה, מצטער?אני

בטבור. בְּדִיוּק.

אם חשבת שכבר צפיתי בכל העולם פורנו, לאחר ממהר אתה מאכזב - יש קטעי וידאו באיזה מין המעשה אינו מוחרך, הוא לא בעל פה, ואפילו אנאלי, אבל ... טבור? לעזאזל, אי אפשר לבוא עם שם שטויות.

לא, למעשה, יש שם למין כזה - סקס umbbikus. Umbilicus coitus. Umbbikuk הוא ארוך שם לא מוכר לכל הטבור המוכר.

אגב, מדבר על סקס בטבור כאילו זה לא יתקבל - על מרחבי הרשת מעט מאוד מידע על הנושא.

אבל הם כנראה קיבלו.

כונן את ביטויי המפתח "סקס ב PUP", "בטן פורנו", "Umbilicus coitus" ואתה לא מצא אחד ולא שני רולים.

אבל אנחנו נאלצים להזהיר אותך: רוב הגלילים יכיל תמונות ... ובכן, נשים מאוד שופעות. אז שופעת את זה שלהם שותפים "אהבה" אותם ישר בקפלי הבטן. ובטבור, כמובן.

אגב: אל תיתן לי להטעות את עצמך.

משחקים עם Pupkom - זה umbbikuki. אבל חיכוך, שנעשו ישירות לתוך הקפלים על הבטן של אישה שופעת - זה כבר קצת שונה. אם אתה באמת רוצה להסתכל על תהליך זה, לנסוע לתוך שומן מתקפל PornAmet מנוע חיפוש.

אז אם אתה לא חובב של אסתטיקה רובינובסקי, ייתכן שיהיה עליך להסתובב מסיבת אופנה זו.

PUP EARTH2

בפינלנד, מדענים לא יושבים בטלה. לפני כמה שנים הם הגיעו למסקנה מעניינת - מתברר, גברים מאוד מרגשים יפה בטן נקבה. ו טבור כולל.

חולשה חזקה במיוחד של גברים מזין אנכי גורים. העמוק יותר את הגור, יותר סקסי יותר.

כמובן, כאשר הוא מעטר כבר אטרקטיבי בטן של נשים. לא לשווא כנראה בתחילת הבנות אפס החלו לקשט עצמו פירסינג.

סקס אווריקולרי 3

אם אתה מוריד את מבנים מילוליים מורכבים, אז זה .. מִין.

עכשיו דקה להיות מוסחת מקריאה את המאמר דמיין ש.

סקס אוזן ..

מרגש? נערות ליווי בחיפה

אז, בסדר, זה היה רק ​​בדיקת הדמיון שלך. ליתר דיוק, ככל שאתה עשיר ומעוות.

קשה להגיש מעשה של כניסה לחבר באוזן.

מנסה לעשות את זה לא צריך להיות - האוזניים שלך עדיין לא טוגו דנה.

אָזנִי סקס לא דורש ממך לעשות כמו חדירה כזו. אוהבי תרגול זה מספיק כדי לשפשף על כיור האוזן. ו חיקוי חיכוך שהם אוהבים לעשות שימוש באזור בין האוזן לבין הראש.

בלתי שגרתי?

כן.

מְשׁוּנֶה?

לְהַסכִּים.

אבל בסופו של דבר, אם הכל קורה על ידי הדדי הסכמה, ובסופו של דבר כולם מרוצים - למה לא?

הרבה בנות כמו האוזניים. וגברים בכלל כמו כל ללטף שבו הפין מעורב.

אז, כדי להבין את האוהבים של סקס auricular יכול להיות.

טוב אולי.

חדירה על האויב טריטוריה 4

אם אתה חושב כי מלבד סקס נרתיקי קיים רק סקס אוראלי ומין אנאלי ..

נו. יוצקים את עצמך תה ירוק, או להתיז בכוס וויסקי.

כנראה, את קצת מאחורי חיי, ובגלליך כדי לקרוא, אולי אתה קצת דוחף.

אנשים אוהבים סקס.

אגב, גם בעלי חיים.

בקצרה! יצורים חיים אהבה סקס.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר ישראל. כולם חסרי עניין וטקטורים. עם זאת, אלה אינם הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

ואת אלה סוגים כי השתמש במין לא רק לתפיסה, אלא גם בשביל הנאה, יש די תַחבְּלָנִי. וכאשר מדובר בהומו סאפיירס, שם תחכום כל כך הרבה כי אפילו הקדושים.

סוגי המין הנותרים שאינם דורשים חדירה 5

"למה להמציא מחדש את האופניים?" - אתה שואל.

כבר הזכרנו את העובדה ההמצאה של אנשים דוחפת מספר סיבות: פחד מהריון, היסטרי (ו מאוד לא הגיוני) תשוקה לשמר את הבתולים הנרתיק, חוסר היכולת לעסוק במין רגיל ופשוט אהבה מסוגים שונים ניסויים ו standersions. זה על משהו שהונחה האנושות, גילוי:

סקס ידני. תחת מונח זה מבין את הגירוי של גברים הפין. אבל גבר יכול גם לשמח את השותף שלו "באופן ידני". זה יאפשר למצוא את הנקודה g ולהגביר את הסיכויים של אורגזמה הזרקת דיו. פרקטיקות כאלה לעתים קרובות לא דורשים אמצעי מניעה והוא יכול להאיר ערב עצלן הביתה. טיט'וב, כלומר, גירוי של השד הנשי הפין. הוא האמין כי זה יש צורך כי הילדה יש ​​גודל מרשים. כן, ובפורנו טריקים דומים בעיקר highlie הבנות "מחוננים". אבל מומחים טוענים כי עבור סקס כזה זה לא הכרחי יש 3 + גודל השד. מספיק, כך שהאמא-הטבע נתנה לך לפחות משהו שיכול ליצור לודג 'מפתה. לעתים קרובות זה מין משולב עם אוראלי - ונראה כמו מרהיב, והנאה יותר. טיט'וב, הוא ממומולוגיה, דורש הרבה סיכה. סקס פנימי - במהלך מעשה כזה, אדם משפשף חבר בין השותפים הירכיים. זה מסוכן כי בתהליך שני השותפים עשויים לסרב דברים מיושנים חדשים וללכת ישירות למין נרתיקי. סקס Labiato - כאשר הפין משפשף בין שותפי סקס גדולים. זה לא ידוע איזה קטע צריך להיות גם ניסויים כדי לא ללכת אחרי פעולה כזו פעילה. כאשר הפין מאוכלס באופן חופשי בין הצדדים של השותף ומבצע חיכוכים - זה סקס גלרון. סקס האף כרוך חיכוך על ידי חבר הכנפיים והגב של האף. סקס intralial הוא כאשר אדם מעמיד את הפין שלו בין שותפים ICR. ובכן, לעומת מתרגלים קודמים, זה עדיין כלום. Fatijob אתה כנראה ראה פורנו - במהלך זה תרגול מינית אישה אוננות פין רגליים רגליים. יש שמועה כי מוקדם יותר באותו הממלכה התיכונה מתורגל מין בבית השחי.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים צעירים אשר מתכוונים במיוחד להסתכל על החגיגה, מטפלים גברת מרהיבה. הרווח הזה הוא די מספיק כדי להבטיח לחלוטין כדי לספק את האובייקטים הדרושים.

זונות מקומיות כל כך מוגן על עצמם מן std. אה כן, אתה אוהב את התנאים! את המין בבית השחי הוא מין Axillar. אם החברה שלך לא חלה על הדמות של הצעיר, שמוכנים לבלבל את סינד, נועז לגעת בסגנון המלכותי המושלם, אתה יכול להציע סקס tricoese שלה. זה חיכוך הפין על השותפים לשיער. אל תתרגל זאת עם נשים, קשורות בקפדנות להנחתה. לאלוהים, הם נוטים לחבר שלך. כמה פעמים חזרו על העולם כי הברכיים ואת העור עדין תחת אותם הוא אזור ארוגני שלא ניתן להתעלם. וכך, בעוד כמה מהם החטיאו את המידע הזה על ידי האוזניים, אחרים המציאו סוג חדש של מין - המתוחכם. כלומר, חיכוכים שבוצעו באמצעות אזור עדין מתחת לברכיים. הנערה מתכופפת ומפילה את רגלו, בזכותו הוא מביא את האיש שלו לאורגזמה ובאותה עת מתכונן לעונת החוף, מושך את הרגליים. סקס סקס - חיכוך על Pubis. לסביות כמעט אף פעם לא לעקוף את הצד הזה שבב, ובכן, וכמה גברים או לא לאבד פין של המו"לים.

עכשיו אני יודע על סקס?6

ממש לא! אם אתה חושב שאתה יודע על סקס כל, ההסתברות היא שאתה לא יודע שום דבר על זה.

מגמות עבור שיטות מיניות וטכניקות, סקסי יחסים וצעצועי סקס משתנים במהירות כזו שהם לא כועסים.

למעשה, אף אחד מכם אינו מחייב.

נסה חדש ולהרחיב את גבולות הנאה יחד עם השותף שלך / שותף / שותפים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אנשים נרגשים מדברים שונים מאוד. כן, רוב שומרת על תצוגות מסורתיות על סקס - נרתיקי, אנאלי, מין אוראלי ושיטות מוכרות אחרות. עם זאת, ציוד כזה כמו סקס auricular יש גם את הזכות לחיים. אם שני השותפים כמו זה לעשות, למה לא? שום דבר רע כלום לראות. גברים כמו מגוון - הם יכולים בהצטיינות מן הגירוי של הפין של השד, הרגליים. וזה רק העליון של הקרחון. לכן, אתה לא צריך לפחד הפנטזיות המיניות שלך - בטח מישהו בעולם, גם כן, כל כך הרבה. אתה יכול רק למצוא אותו.

Просмотров: 114 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar