Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:05
טיפים וטיפים, כאדם להאריך את הקמת

סקס הוא עיסוק נעים, מביא שותפים להרבה הנאה. אורגזמה - הנקודה הגבוהה ביותר של ההנאה שגברים וגברות חווים במהלך יחסי מין. גבירותי מסוגלים להגיע לשיא של הנאה כמה פעמים לפעולה מינית אחת. עם גברים, הכל הרבה יותר קשה.

התקשות סובייטיות ומידע פגם זרקו שיפוט שווא כי ליווי הוא בהכרח משהו, עם חרפה, שניתן, על עובדה זו אינה מתאימה לשתוק. רק כמה אנשים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

כמה זמן מאוד לא יכול בהצטיינות כי מעת לעת מספק את הכאב הנערה. לעשות שפע בחיים אינטימיים. לעשות כך שהמין הביא תענוג מרבי. אז לא יהיו שום בעיות עם זקפה!

1 המניעה העיקרית 2 כיצד להאריך את הזיקפה ב זמן של קרבה אינטימית 3 טיפים אורולוג סקסולוגית 4 אמצעי מסורתי 5 מושך לרופא 6 טכנולוגיית סקס 7 התנהגות ליידי

כמה גברים להתמודד לא מעשי כדי לעכב את החבר שלהם זמן נרגש. כל האנשים שהתנגשו עם חוסר השלמות הזה מעוניינים בשאלה - כיצד להגדיל את הזקפה? איך לקיים יחסי מין, מקבל הנאה אמיתית לתת שלך 2 חצי הזדמנות להמריא על החלק העליון של הנאה?

מניעה עיקרית

מַחֲלָה עדיף להזהיר אותך מאשר הרבה זמן לעשות ריפוי. אפילו הבחורים האלה, איזה מין הוא בסדר במין, אתה לא צריך לעקוף כמה טיפים צַד. כדי להוריד את האפשרות של אי-פונקציונליות זיקפה כדי לסייע:

סֵרוּב ממשאות אלכוהוליים וטבק; פירות ים, מזון מן הצמחים וחלב; כיתות ספורט וניגודיות כל יום; באניא ואת הבן הנוכחי.

מְנִיעָה נגרות זיקפה לעולם לא תהיה מוגזמת. הצעיר יכול להחזיק מאה אחוז בשליטה שלו מעשים ורגשות שותפים.על ה התייעצות עם נשים סקסולוגיות לעתים קרובות לשאול שאלות על זכר זכר. בת זוג בשום פנים ואופן לא צריך להשאיר אדם "אחד על אחד" עם עונש. עֶזרָה חצאי 2 בטיפול יהיה שיטה טובה להתקרב וללמוד להבין חבר חבר.

כיצד להאריך את הזיקפה ב זמן של קרקסות אינטימית 2

In-1-x, ביסודו מאוד לנשום. כאשר הצעיר מנסה את הגישה של אורגזמה, הוא צריך לעשות כמה נשימות עמוקות. גם עניינים. תור עמדות מרובות תאפשר להרחיב את הזיקפה ולספק את הנערה של הנערה.

גְרִיָה נקודות ין-מו יעזרו הבחור. זה בין המעבר האחורי לבין הביצים. את ההקדמה של אביזרים עבור חבר חומרים רכים יאפשר לך להימנע שפיכה מוקדמת.

אם אלו טיפים לא עזרו, לפני חוק המין הבא, האיש יכול aggust. מומחים מאמינים כי שיטה זו היא מסוגלת להרחיב את הזיקפה במהלך יחסי מין. דירות דיסקרטיות במרכז

Adviсe אורולוג-סקסולוגית

אנשי מקצוע יש נקודת מבט משלהם על הריפוי של flauntingness סקסי ותרופות עבור זקפה. שבו עצותן שונות, כמו כל גוף הוא יחיד. אבל יש ייעוץ כללי מהרופאים.

אתה צריך לשלוח תשומת לב למצב כסף וארוחות. אתה צריך להיות מסוגל להימלט מנות חדה ולהיות מסוגל להירגע. אם לאיש אין שותף מתמיד ולעתים לקיים יחסי מין, הוא די קשה לרסן את עצמו. סקס צריך להיות קבוע. כמה נציגים של המין הכבד יהיה יפה לריפוי. עם סיום החיכוך, הקמה מתחילה לאט להחליש. בדיוק אז אתה צריך להמשיך משחקי אהבה. שיטה זו יכולה להיות מתעכבת אורגזמה, נותן לגברת כדי לקבל הנאה. מינון קטן של משקאות אלכוהוליים בגלל מעשה מרגיע שלו יהיה למשוך את רגע של שפיכה. אבל צריך להישמר בראש כי תפיסת הפעוט עדיף לא לתכנן. שפיכה מוקדמת יכולה להזהיר קונדומים. ההקדמה שלהם תורמת לירידה ברגישות של החבר, שתורמת לעלייה בזמן הזיקפה. שותף הוא גם מסוגל לסייע הבחור. בסימנים הראשונים של אורגזמה, היא צריכה ללחוץ על ראשו של חבר כמה פעמים שבו הוא מתחבר לרסן.

מסורתי פירושו 4

בכל דבר פעמים נציגי מחצית חזקה של אוכלוסיית כדור הארץ ניסו לפחות באילו דרכים להיפטר הקושי של שפיכה פציעה. מתכונים מן הדשא עזרו להם שמור על בריאות זכר. עכשיו גברים גם נהנים פולק אומר. ריפוי עשבי תיבול לתרום הרחבה של זקפה וגאולה מ הקלדה.

שורש ג'ינסנג נלחם בצורה מושלמת בכישלון. צריך לשפוך 100 50 גרם דשא 0.5 l טיגון מים מבושלים, להוסיף מעט דבש מתעקש יומיים.

אגוז מלך אגוזים צריכים לטחון, להוסיף דבש מימי ומבשלים על אש איטית כמה דקות. יוצקים את התערובת לתוך המיכל והחזק את החודש במקום שחור. לקחת את התערובת כל יום עבור שתי כפות.

סִרְפָּד גם נהנה מסורור בטיפול באי-פונקציונליות זיקפה. 100 גרם עשב יוצקים ספל של מים רותחים, קצת התעקש ומשתה לפני האכילה.

ערעור לרופא

אם משותף טיפים ושיטות פולק של ריפוי אינם יעילים, הפתרון הטוב ביותר יהיה ערעור ל Spetsu. הוא יחזיק את המניפולציות הדרושים, יגלה את התנאים המוקדמים מחלות ייתן ייעוץ אישי לרשום ריפוי תרופות.

בבתי מרקחת, אתה יכול למצוא כמות עצומה של כספים לריפוי מן המחלה ההפוכה.

כדי למלא את המטרות שלך בישראל רק כאשר אתה ילדה מדהימה מרוסיה. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. המראה מודל הבנות יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 6,200 יורו.

גברים רבים מקבלים "ויאגרה" או "Cialis", אבל רק רופא מוסמך יוכלו לייעד גלולות מתאימות עבור זקפה או משחה. אורולוג יעזור להאריך את משך הקרבה האינטימית ולהגדיל את איכותו על בסיס אינדיקטורים בחור דבש.

טכניקה סקס 6

גברים אתה צריך להיות מסוגל לעכב את שפיכה. אם אתה לומד, בולט התוצאה תופיע לאחר כמה שבועות.

טאואיסט הטכניקה היא שיטה מרתקת להאריך את הקמת, אבל האיש יצטרך ספירה במהלך יחסי מין. משמעות הטכנולוגיה ב 3 חדירות רדודות ועמוק אחד. אז makar, אתה צריך לבצע שמונים אחד מהלך. אם לאחר הצעיר הזה מרגיש גישה של אורגזמה, יש להסיר חבר הנרתיק, משאיר אותו לסוטרה על כמה ס"מ. מאוחר יותר יש צורך לדבוק באסטרטגיה 5 רדוד וחדירה עמוקה ביותר.

תנוחה הטובה ביותר עבור טכניקה זו - סגנון Doggi. אם האיש מנסה כבר לרפא נגד המחלה ההפוכה, זה בהחלט יהיה צורך לדבוק חבר המועצה לעיל.עם כל איכר יכול לקרות "חמצן" נכון במהלך יחסי מין. יש כמה טכניקות קונבנציונאלי להאריך את הזקפה ממש כרגע של קרבה אינטימית.

התנהגות של נשים

לא לספור תמיכה נפשית, אישה יכולה לחוות ושיטות אחרות להרחיב את הקמת שותף.

נציגים את המחצית החזקה של אוכלוסיית כדור הארץ לעתים קרובות שולטת את ההקדמה, לשווא. הבנות עצמן יכול להתחיל בחיבה כלפי אזורי שותפים ארוגניים, לא סייע חבר. זה יעזור מאוד לעורר זוגות. אם הגברת אינה מבולבלת מאהב עצמו, היא יכולה להיות מרוצה מעיניים מאדם.

מַאֲרִיך קרנות נמכרים בבתי מרקחת וחנויות מין. הם הרדמה פעולה המאפשרת לך להאריך את המעשה המיני. אבל צריך לשמור על הראש שלי כי שמנת חייב להיות מיושם מתחת לקונדום.

נְקֵבָה יכול להציע בחור להשתמש במכשירים מיוחדים במהלך יחסי מין. בחנות המין, בני הזוג יבחרו קל יותר להרים את המכשיר, וזה לא רק בלבד לספק הנאה, ולהרחיב את משחק האהבה.

אהבה ומין משחקים הם מחוברים. Pare יש צורך להשיג הרמוניה והבנה הדדית ביחסים. במקרה זה, המין יהיה נעים, ושני השותפים יהיו מרוצים.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כך ששך הזמן של הזקפה היה מספיק כדי ליישם שותפים, יש צורך לשמור על חניכה ברמה הגבוהה ביותר. לא להפוך את המין לתוך ביצוע השגרה של החוב הנישואין. להתאים אותם! כנראה יש לך סוג מסוים של סיבות שאתה מתרגש - למשל, תנוחות מסוימות, נוף של שותף חזה חשוף, שיער רופף, גרביים יפים, בגדים ארוטי לא.ד '. אל תפחד להשתמש בהם במיטה. אם בשבילך משהו לצוד, אומרים על מותק זה. אחרים, להיפך, סובלים מזרעים מוקדמים. לגברת אין זמן לחוות אורגזמה, כי מעת לעת הופך להנחת יסוד של מריבות ואפילו פרידה. התוכן של המאמר

Просмотров: 110 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar