Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

01:05
טיפים לשימור: כיצד להפתיע לתלות את החסות שלך

מזל טוב! לבסוף מצאת חסות מאובטחת וקשב לעצמך ואתה חושב שאתה יכול עכשיו להירגע וליהנות חיים עשירים? בעוגמת-נפש, זה לא. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי בסופו של דבר צריך לעשות מאמצים כדי דברי תמיכה במדינת רציונל, ולא רק קרוב "לרצות גבר עם היופי שלך". יש לציין כי אם אתה רוצה, כך שהאישה הפטרונית היתה איתך ככל האפשר, הוא רק צריך לעשות מאמץ. זכור כי זה לקח הכל כמו אנשים רבים חושבים, נושאים כספיים ומרושעים שיש לך חייב לשלם משהו. כפי שלא היה מוזר, אבל במקרה הלא נעים למקרים כאלה הם פשוט לא הגיוני. אל תצפו לרגע שבו, סוף סוף, הקסם העיקרי יתקיים, מתחיל למזג את הצבי כרגע, כך שזה כל הזמן ממך.

כדי להפוך לאדם לא זיכרון רע לחלוטין לא קשה. יש דברים נעים מעט, מביאים לפחות ילדה אחת.

מְהַנֶה

ארוחת בוקר במיטה, ארוחת ערב טעימה, קינוח cupcake ... מה יכול להיות קל יותר ונעים יותר? הדרך אל לבו של גבר הפכה, נמצאת מבעד לבטן, והיא היתה ברורה ארוכה. כי בסופו של דבר לא תתרום סוף סוף מן הכפר למסעדה כדי לחטט לעצמך את נותן החסות שלך כמו שיש כל הזמן יצירות מופת קולינרי. לא משנה כמה מגניב, ומזון מקומי נציג, כפי שנהגתי לדבר, תוכנית רבת עוצמה לעולם לא לסרב. ואין אפילו צריך להגיד שאם אתה רוצה להראות איך הקמעונאי הוא יקר, ואז לבשל אותו עם הידיים שלי.

מתנות

לא רק בנות ראויות של מתנות. יש לציין כי גברים גם אוהבים הפתעות. זה טוב מאוד, נעים נדיבות ומדגיש לפחות 1-5% משלך הכנסה יומית על ידידות עבור הראשי. תאמין לי, תעריך איך כולם יודעים, מחווה כזאת. נראה שזה נראה, וכמה מיליונרים נותנים מתנות, כי הם עצמם, לשים את זה מעט, יכול להישאר, באופן כללי, כדי לרכוש משהו לעצמם. זה יהיה רע אם לא שמתי לב לעובדה כי המהות היא לא בסכום שאתה מבלה, אבל ביחס. האפוטרופוס ישמח לקבל מתנה ממך, כי זה אינדיקציה לכך שאתה זהיר לחשוב עליו ואני רוצה לתלות. רק אתה לא צריך לקחת כל מיני שטויות חמודים לחלוטין חסר תועלת. מתנה צריכה למרות שרובנו רגילים לדבר, להסתגל מעט לאינטרסים ומעמדו של אדם. לעזוב את זה, לשים את זה קצת, יהיה משהו באמת שימושי, כך שזה יכול סוף סוף להחיל את הדבר הזה ולבסוף לזכור בשבילך.

מכונת החלקה ערב

באיכות הניגוד, המציע לבלות את הערב לא במוסד נעים, אבל בקארה. זה הולך כמו עיר לילה - גרסה טובה של תאריך רומנטי. אז אתה יכול להיות לבד, לשנות את המצב, לדבר על נשמות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הדיון הוא החלק העיקרי של דוח חסות. השיחה סביר מאוד להיות מקושרים בפני עצמו, כדי לשים את זה מתון, זה אומר שאתה יכול למצוא את האיש שלנו טוב יותר, אולי זה יהיה גם לחלוק איך אנחנו רגילים לדבר, אישים אישיים וחוויות. בכל מקרה, פטרון, כפי שהיה, יעריך הצעה דומה להבין שאתה לא בטוח ללכת למקום, באופן כללי, נהנה, אבל העיקר היה קרוב.

חמוד SMS

ובכן, קשה לצייר כמה שורות, שכן כולם יודעים, אדם אהוב? זה קצת, אבל זה יכול גם להעלות את מצב הרוח לפחות כמה, אפילו כל כך הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, הנציג הנורא ביותר, כמו אנשים רבים חושבים, סקס חזק. כדי סוף סוף לעשות הודעה ליצור הודעה הרבה, כמו רבים באים לידי ביטוי, יעיל, להוסיף כמה יש, כפי שאנו מדברים כל הזמן, התמונות פספוסים. לכן תגובת הגלאי תהיה סוערת עוד יותר. כולנו זוכרים לי וחום את עצמנו את ההתלהבות של הטיסה לאדם שלך. אז אתה תקבל את העובדה שזה תמיד יהיה, לשים את זה מתון, לחשוב רק בשבילך, אשר תהיה השפעה מועילה על היחסים שלך.

תאריך במהלך הפסקת הצהריים

הפתעה את התואר שלך, מתן שמות זה פגישה בצהריים. אבל הוא לא מבקש ממנו להתקשר אליך ולארגן טיול למסעדה, ולעשות הכל בעצמי. לא להעלות גבר עם טיפשות חסרת תועלת, כי זה הפתעה ואת היוזמה שלך. להזמין שולחן במוסד טוב, ולאחר מכן לספר את הזמן ואת המקום שלך, או רק הגיעו לעבודה שלך איתו, כמו המאהב הוא מזון, אם העסק שלך מותר. אם אתה הולך לאזור ניטרלי, עדיף להתלבש בסגנון עסקי, כך במקרה של מה פטרון אתה יכול רק להציג את הסביבה של התאריך שלך כפי שהוא מפגש העסקי. דירות דיסקרטיות

שיתוף חדר אמבטיה

זה לא רק רומנטי מאוד ויפה מאוד אינפורמטיבי. שים לב שכאשר אתה רואה איך אדם מתנהג לבסוף במהלך אמבטיה משותפת, ניתן להבין איזה תפקיד שהוא מעדיף לבסוף לכבוש ביחסים - הדומיננטיות של שני הגשות. יתר על כן, תהליך של תחתונים יכול סוף סוף ללכת משחקים אינטימיים, אשר, באופן כללי, יהיה תאריך ישן עבור חסות, שכן כולם יודעים, ארוטי או פטיש פנטזיה. גברים כולם יודעים שגברים אוהבים שפע דומה, כי מעת לעת, הם הפכו לכאב של ארגון, כפי שכולם אומרים, חוויות דומות.

מציעים זמן פנוי הם אוהבים אותם

בנים וגברות, כמו אנשים רבים חושבים, מושגים שונים על מנוחה. יתר על כן, הלוואות כבליות מנסים להתמודד ולבלות זמן כזה, כך שהגברות שלהם מרוצות. ואני אפילו לא צריך להגיד כי מסורתית אלה הם טיולים בתיאטראות, מסעדות, מועדונים וכן הלאה. לבסוף, נסה את הפתעת המדינה שלך, מציע לו לעשות כדורגל, מרוצי או להילחם ללא כללים. כל הזמן יהיה בוודאי מעריך את המחווה הרחבה הזאת. להראות את החסות אתה מוכן, בסופו של דבר, שיתוף את האינטרסים שלה איתו. זה יהיה בדרך כלל, אם כרטיסים לאירוע זה ירכשו עבור כסף ולהציג אותם במתנה. אז הרווחים עוד יותר מועדף יותר מאשר הפטרון שלך, ולאחר מכן אתה בהחלט לתגמל אותך יותר, שכן כולם מדברים, גישה קשובה או מתנה.

שאל אדם בכלל, לשלם לך קורסים

נראה שאתה שואל אותך מכשירים, אבל זה חייב לתלות אותו. איך זה? העובדה היא שכאשר אתה אומר את החסות שלך אתה רוצה לשלוט כפי שאנו מדברים כל הזמן, המקצוע החדש הוא סוף סוף שיפור מיומנות, הוא, באופן כללי, יעריך כי זה עניין של מתמשך, כפי שכולם יודעים את זה, אישה שמוכנה לפתח וללמוד, למרות העובדה שהיא מתגוררת לאורך כל האספקה. לא לספור כפי שאנו רגילים לדבר, זה כמו עלייה הולכת וגוברת, כל כך הרבה מאיתנו כל הזמן אומר מיומנויות מיניות, אשר רק ליהנות מן היחסים שלך. ללא ספק, כדאי לזכור כי זה תיצור כי אתה כמעט מוכן לעובדה שיש לך הכל בצורה מושלמת, זה בהחלט יהיה לענות על אותו הדבר.

לעשות גבר נאה - פשוט לגמרי. אתה רק צריך לדעת מה באמת מסוגל לקרוא לזה כמה שאנחנו כל הזמן אומר רגשות חיוביים. מניות החסות והתכנים הן עבודתם של שניים, אבל הגברת מניחה אחריות רבה יותר, כי זה יותר מעוניין לשמור על מיליונר ליד עצמו.

Просмотров: 112 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar