Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:16
כי כמה Escales להרוויח מיליונים ובנות אחרות נכשלות

כאשר הבנות לוקחות בחשבון את ההצעות של סוכנויות ליווי, כך שהם חושבים שזה יהיה בקרוב להיות מפורסם, לחלום על חיים מפוארים וחיים זרים, שם הכל כלול. אבל במציאות, לא כל אסקוגר מגיע להצלחה.

עם זאת, אל תדאג שזה לא יעבוד בהגינות כדי להרוויח מודל חילוף. הנה זה רק תלוי בך, אתה יכול להיכנס אליטה ליווי, אשר השירותים האוליגשריים מוכנים לשלם אלפי דולרים, לתת תכשיטים ומכונות. אל תסמוך על מה שתתחיל הרבה כדי להרוויח מחודשים הראשונים של עבודה בליווי. אבל בחירת הטקטיקות הנכונות, אתה בוודאי לבוא לניצחון.

מצא סוכנות ליווי לשיתוף פעולה

אתה אולי נראה כי אין שום דבר מסובך בארגון העסק חילוף מאפס. נראה כי כאן קשה - לשים פרסומת באתר הפנאי עם דיקט של שירותי ליווי ולמתן שיחות מלקוחות מעוניינים. אבל אתה צריך לשקול ניואנסים רבים:

  • שבו אתה מתכוון לחיות;
  • איזו תוכנית שיווק תתפתח;
  • מה הם שיעורי להיות מותקן;
  • מי יגיב לביטחונך;
  • איך לעשות תיק.
  • הוא עובד באמצעות סוכנות ליווי הרבה יותר קל. אנשי מקצוע יעסקו בקידום שלך, התמונות לפרסום יהפכו צלם מומחה, הצגת עצמך בזוויות רווחיות. הסוכנות אפילו תשלם את הדירות להשכרה שבה אתה יכול לחיות עד שהוא הופך להיות קל יותר עם האוצר.

    כמובן, לא כל סוכנות ליווי מתאים לשיתוף פעולה רווחי. ו, לפני קבלת החלטה לעבוד דרך החברה, יש לבחון על ידי ההיסטוריה שלה באינטרנט, לשאול את exquises בפורומים, לשוחח עם בנות מומחה במברים. מצא סוכנות עם משרות פנויות זמין דגמי ליווי יכול להיות במשחקים מקוונים. קרא בעיון את כל המידע, התקשר לחברת הטלפון שצוין בהודעה, להבהיר את כל הפרטים של העבודה הקרובה, ללמוד את המוניטין של החברה ורק לאחר קבלת החלטה על שיתוף פעולה.

    אפשרויות חיפוש למימוש עצמי

    אם אתה עובד כמו ישלמו, לא מתחרט על הכספים לחינוך נוסף. רישום של קורסי עיסוי, טכניקת ריקוד אינטנסיביות על פלון, בסיסים של למידה שיווקית ללמוד לקדם. במקביל, להתחייב לשפר את המראה, לשפר את הפרמטרים של הדמות. אולי אפילו צורך לפנות לניתוח פלסטי כדי להדק את החזה, להפוך את הפנים להרים. אתה יכול גם צריך קורס טיפול קוסמטיקאית כדי להביא את העור בסדר.

    נסו להשקיע כסף שנצברו במקסימום. אחרי הכל, זוהי ההשקעה הטובה ביותר שתסייע לך להשיג הצלחה כלכלית. החיצוני של הילדה חשובה במיוחד בעסקי ליווי. אבל זה לא אומר כי יותר עושה מודלים עם הפנים הנכונות של הפנים ואת הדמות המושלמת. בדיוק בזמן, Escales שפורסמו מראה של המראה ולמד למנוע מן הצד הטוב ביותר.

    להיפטר מתחמים

    אם יש לך אפילו נתונים חיצוניים מדהימים, לא תתבקש על ידי לקוחות עבור ליווי שלך עד שתלמד לשמור חופשי עם זרים. יהיה עליך לפגוש כל הזמן עם אנשים שונים, ולא הכל יהיה נעים בתקשורת. אם אתה מתנהג קומפקטי, ביישן לדבר או למצוא אותך יהיר מדי, זה לא סביר כי השירותים שלך פופולריים. ואת הרווחים של מודל חילוף תלוי ישירות מהיישום.

    נסה למצוא דרכים בלם. הרשם לקורסי אימון חופש, דיבר עם זרים ברחוב, להמציא בקשות קטנות מבקשות עוברים ושבים על ידי, להתקשר מספרי קשר עסקי כדי למנוע להיות חסר תועלת ייעוץ על בעיות שונות. בהתחלה, יהיה קשה להתגבר על עצמך, אבל בהדרגה לומד לתקשר באופן חופשי להתגבר על אי ודאות. כך יותר ויותר הזמנות יתחילו מהניסיון הקודם של חוויית תקשורת הלקוח. דירות דיסקרטיות בקריות

    נסה סוגים נוספים של רווחים

    שירותי חילוף מציעים תחזוקה של אדם לאירועים שונים. אבל בזמן שאתה חופשי מן המחויבות ואתה לא התחיל משפחה, אתה יכול לחפש דרכים אחרות לעבד. אתה יכול להציע ללקוחות עיסוי מרגיע לאחר סיום הלימודים. או לחפש חסות מוכן לקחת אותך על התוכן. אפשרות זו טובה במיוחד כאשר עדיין יש לך כמה הזמנות בליווי.

    אם אדם עשיר מחליט להיות נותני החסות שלך, להסיר את הדירה בשבילך, יקצה כסף לקניות ובידור, לקחת איתך לטיולים עסקיים ונחה. זוהי התחלה מצוינת להתחיל קריירה ב ליווי. במשך הזמן אתה תהיה התוכן של אדם עשיר, נצא במורכבות של המקצוע, בידיעה את האנשים הדרושים, אשר יעזור לעבוד עוד יותר כאשר מקף ימצא חברה חדשה ולתת לך ללכת לשחרר את הלחם.

    להגדיל בהדרגה את עלות השירותים הפנויים

    זה נראה כי זוהי הדרך הקלה ביותר לעשות יותר - להתקין את שיעורי מרבי ואת הכסף היוונית. אבל עסק הליווי לא עובד. אם בתחילת הקריירה הוא הניח את המחירים של השירות יתערפל, אז הוא פשוט לא יהיה סדר. ולא משנה התמונות שלך יראה כמה מושך זה.

    עד שאתה צריך מוניטין כמו ניסיוני בלעדי, הוא מציע שירותים בלעדיים אך ורק, כמו גם ליווי מסורתי, לא תוכל להרים את שיעורי. כאשר אתה מקבל את מסד הנתונים של הלקוח כל הזמן עשיר ולרכוש מספיק ניסיון עבור עסקים ליווי עצמי, אתה יכול להיפרד לסוכנות ליווי ולהגדיל את המחירים כי מיד יש השפעה הכנסה חיובית.

    Просмотров: 160 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar