Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

11:17
הכללים העיקריים של מין אוראלי: לספק הנאה מיוחדת

נראה שהוא כבר סובל זה לא נשמע, אבל הכלל העיקרי של סקס אוראלי - היעדר כמה או כללים. מין אוראלי שדה ללא רבב של פעילות אשר לא אפשרי רק, ויש צורך בניסוי. עדיין למרות בהיעדר כללים מדויקים, אתה צריך להתבונן גבולות מסוימים ומסגרות, מי מסייע לספק את ההנאה הריאלית של השותף.

התוכן של המאמר

1 חוכמה ליידי 2 טיפים גיא

דאם חוכמה

כדי להביא אדם לאורגזמה, הנערה צריכה להיות תשומת לב הרגעים הבאים: דירות דיסקרטיות בצפון

הצג את היוזמה. חבר'ה כמו כאשר בן זוגו הופך לאימפלר. לשכנע לעשות מציצה - כיבוש כואב מאוד. כי הבנות צריכות לקחת את היוזמה (ולא רק) בידיהן ולהתחיל באופן אינטנסיבי למעצר של פיו. צוות צוות. לפני שתמשיך עם ליטוף אוראלי פעיל וחבר להשמיט לחלוטין בפה, לוויין השותף שלך. אתה יכול להחזיר את תשומת הלב לרגליו עם חבר, ואז לחזור ליטוף של ראשי איברי המין, אבל במקום זה יהיה תקוע תנועות אכזריות יותר, שפך על זה עם אוויר קריר. כזה פשוט "הטעיה" יהיה בהחלט להכין פנטזיה זכר להמשיך את המשחק הארוטי. הסתיר שיניים. השיניים תמיד צריך להיות מוסתר! תנועות לא נוחות שבהן השיניים נלקחות משם ומתייחסות לחבר הגברי, תמיד לגרום לכאב. לכן, למד כיצד באמת לפתוח את הפה שלך. גלדאי הזרע. אחד הפנטזיות הגבריות הנעים יותר הוא גברת מאהב שאינו חווה גועל לזרע זכר.

בישראל, אין מקום דעות קדומות, בעוד שהיא באה לתרגיל בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים עם הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין כי Esquitenan רק רואה את הלקוח באירוע, מספק ראיון ליווי אישה בכיתה VIP הופך אינדיקטור למעמד.

אם אתה לא שייך לאוהבי התמכרויות הטעם אקזוטי, אזהרה שותף מראש. הזרע לא בהחלט לבלוע. אתה יכול במרחק הנכון לירוק אותו למגבת או בכף היד. יש שיטה אחרת, שבה הגברת יכולה להראות לגבר הערצתך. כמו אישה מתחילה להרגיש את האינטימציה של אורגזמה בן לוויה, אתה צריך לדחוף אותו חבר ככל האפשר בגרונס. אז מקרר, זרע, אשר לשפוך תחת לחץ, עובר את כל חיישני הטעם של שפת הנערה, בהתאמה, הטעם ותערובת של הבחירה להישאר מעיניהם.

טיפים Guy2

אם אורגזמה עבור הרמה הפיזית של אדם בריא כמעט תמיד רגיל סוף יחסי מין, אז עם "הגמר נקבה" יהיו עובדים קשיחים קטנים. מציצה יכול לשמש prelude, cunnilingus - אין צורך. העובדה היא כי בעוד הגברת לא מאושרת, היא תרגיש רגשות מגעילים תוך כדי יחסי מין אורגמים. כללי המין העיקריים שאינם מחיר ליישום מתייחסים להיגיינה. איברי המין של שני השותפים צריכים להיות ללא הפרעה. חלל הפה צריך גם לשים בסדר.

העור על איברי הנשים של הגברות הוא מאוד רגיש, ולפחות מה התנועה הלא נכונה יכולה להפחית את החום של תשוקות.

סובייטיות האזן לעצה שלאחר מכן:

אל תתחיל פעיל. לפני לועס הדגדגן של הנערה, אדם ששווה לשים לב לירכיה, אזור הערווה עֲגָבַיִם. מגע אינטימי יותר חייב להיות עדין מאוד. השתמש באצבעות. אם האיש מבין את זה השותף שלו כבר נרגש למדי, אתה לא יכול לעצור עניינים אוראלי, אצבעות רזה בנרתיקיה. משם מונוטוני. אם אדם צעיר במהלך אוראלי ליטוף להשתמש באותו תנועה פרוגרסיבית עם השפה, אז לפני אורגזמה שותף הוא לא יביא. צריך להשתנות חיבה. לְרַגֵשׁ נשיקות של הדגדגן ואת שפתיים נבט עם שאיבה חיבה. נשיקות יכולות להיות שונות. אם התואר קרבה בין שותפים גבוהה, אז האישה יהיה כנראה מעריך את הנשיקות ספיינטיר. במקום הזה של קצות עצבים מאוד הרבה, כי חיבה כזו לתת לבנות רגשות חדשים והנאה מיוחדת.

רוסית שאינם פנסים ופגמים יצרו מסקנה שגויה כי למעשה ליווי - כל זה משהו מביש, זה להיות שותק על עובדה זו. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

זה סוג של ליטוף אוראלי אתה יכול להתחבר עם הדגדגן הידיים שלך.

כל האמור לעיל לובש מכתב המלצה. כי אדם, לפני שעבר ליטוף אוראלי, אתה צריך אור השותף שלך. אבל רמה מספקת של התרגשות היא לא החשוב ביותר במהלך הנשיקות "התחתונות". הקרן והטכניקה של ביצוע. לכן זה לא מומלץ להתחיל ליטוף אוראלי מ הולך אחרי התעוררות. בהתחלה, אתה צריך להתקלח ולנקות את השיניים.

במעצר רציתי להזכיר לך שגורם של יחסי מין אוראלי לא הספא את עצמי, כמה ספרות חינוכית בנושא זה לא קראתם צריך להישמר בראש שלי לכל שותף חדש יש התמכרויות משלה במיטה. זה תמיד עדיף לשאול על מה שהוא אוהב ומה לא.

Просмотров: 119 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar