Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

20:55
איך מוסקבה שינתה את חיי?

אני, כמו כל עמיתיי, סיום הלימודים של בית הספר רצה על הנסיך העשיר, האספקה ​​הכספית, החיים הנפלאים. בהתחלה, הגורל לא נתן לי את זה, כי גרתי בכפר קטן, באלפי קילומטרים מהבירה. כמובן, כולנו יודעים היטב כי אפילו בילדות הייתי מרוצה מהכל, היו לי את כל הדברים הדרושים וצעצועים לחסרי דאגות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי עם הגיל התחלתי להבין כי יפה, בטוח בעצמי הנערה בכפר רע שלנו הוא לא מקום. מגיל 15, לבסוף היו לי מחשבות לעזוב בבגרות, אבל כדי לומר שזה נשאר לסיים מבית הספר ולקבל אישור מההורים.

דברי סוף סוף החלו להשתנות ב -18, כשהיתה לי זכות מלאה לתפיסת העולם שלי, יכול גם לסדר את חיי ללא עזרה של אחרים, מקבל מההורים בלבד אישור. לא עשיתי, לשים את זה בעדינות, להסתכל על העיר הגדולה, כפי שהוא כבר הבין כי זה היה, כמה חיים עשירים ונפלאים יכולים להיות במוסקבה בלבד. באופן ספציפי, בניתי את כל התוכניות שלי. אני חלקית אישיות קיצונית, כי אפילו לא היה לי, כפי שכולם אומרים, שום אימה כאשר עברתי לעיר לא מוכר לחלוטין ועיר גדולה. אולי עדיין חייתי בי כדי לדבר, אולי אני עדיין לא ממלא, אבל מה שאני הולך, אבל עשיתי את זה.

אגדי האגדים שלי במוסקבה

כשעברתי לבירה, לא היה לי עבודה עלי, פשוט התכוונתי להיכנס לאוניברסיטה טובה, כי היה לי די מצוין בשנות הידע. אין לי זמן לעשות, מצאתי את אתר "עיסוי", אשר הציע משרות פנויות רבות מאוד עבור נערות צעירות ללא חינוך. בוחנות ביסודיות על ידי קריאת מספר ביקורות של ביקורות, הבנתי שזה היה הגאולה שלי. לא התנודדתי שנייה כי הסוכנות ואני יכול לעבוד שם עבור התשלום הגבוה ביותר. לא לכל אחד, עבדתי בתחום הפנאי האליטה. באופן ספציפי, כפי שאנו מביעים, עבודה בתשלום מאוד עבור נשים במוסקבה הבטיחו, בסופו של דבר, לשנות את חיי.

עד אז אני זוכר את לקוח ה- VIP הראשון שלי, אשר היה צורך ללוות את הפגישה למסעדה, יצירת רקע נפלא. יש לציין כי לא הייתי אימה, אני יודע איך לסמוך על אנשים. באופן ספציפי, הלקוח הזה הפך להיות התחלה יפה עבור הצמיחה הקריירה שלי. יש לציין כי כמעט כמה שבועות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, עבודה דומה, אני יכול גם לאפשר לעצמי להסיר דירה נוחה ומודרנית לחיי. שים לב שאני עצמי לא ראיתי איך הרגלי מוסקבה החלו להראות בי, התחלתי לקחת דברים יקרים, בפעם הראשונה, סוף סוף, ביקר בסלונים של קרסור, טיפולי ספא, אשר לא יכול גם לחלום. באופן כללי, החודש הראשון של חיי בבירה טס במהירות וביעילות רבה. נערות ליווי בתל אביב

אני עובד בנחת וגם בפעם הזאת. משהו, בזכות העבודה הזאת, אני:

  • מצאתי את חיי במוסקבה.
  • יש לי הכנסה יציבה הגבוהה ביותר.
  • הכירו אנשים בעלי השפעה.
  • אני יכול לנסוע.
  • אני מתכנן לרכוש את הדיור שלך.
  • אני מאה אחוז שמאלה מרוצה, כפי שאמרתי כל הזמן אומר שנבחר, אני לא מתחרט על כל רגע על מה שעזבתי משלך, איך הילידים עבר, כפי שרובנו התרגלו לומר, עיר גדולה שיש לי קרנות רק במשך כמה שבועות של החיים. הגורל אוהב אותי, כי זה מעניק במהירות עבודה שממנו אני מקבל, איך להתבטא, כסף קבוע, תענוג ותקשורת נעימה. זה במיוחד את מה שמצאתי.

    אף אחד לא אמר לי קודם לכן שזה רק עבודה בתחום הפנאי שבסופו של דבר, משנה את גורל הבנות הצעירות. אבל, כי יש לי ניסיון יפה, אני רוצה רק לייעץ לכל המבוגרים, יפה, סקסי נשים לקשור את החיים שלך עם אזור זה, לא לפחד, באופן כללי, להראות את עצמך, כדי להדגים את היופי. תאמין לי, כל זה באמת מסוגל לומר זאת כדי לשנות את החיים שלך, לתת, איך רובנו רגילים לדבר, אגדה אמיתית, שממנה הוא פשוט לא יכול להיות מוקדש. אני שמח כי רגע גדול אחד פגש כה הצעה נפלאה וקשר את הוורד שלי עם קוק יהיה מוסקווה ועם איך היינו רגילים לדבר בשעות הפנאי. גם אתה ייוולד, העיקר להאמין ביופי ובכוח שלנו.

    Просмотров: 14083 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar