Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

20:55
עבודה חשפנית בארצות הברית: למידע נוסף על מערכת ההוצאות הביתה

אמריקאים כמו סטריפטיז. הוא עבר מאירופה עם מהגרים והפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כל הנציגים, כמו כולם יודעים, קומה חזקה. עבור גבר, קמפיין בבר כדי להיות, לשתות בקבוק בירה ולהעריץ את החצאיות האמנותיות - זה, כמו כולם, חלק בלתי נפרד, כפי שאנו מבטאים, יום של כל הימים. לכן, בארצות הברית, זה אפשרי והכרחי ללכת, בסופו של דבר, לזכות רקדנים, כי התנאים של אותם הם הכי אטרקטיבי והתשלום גבוה מאוד. במאמר, נראה אילו חשפנות בארצות הברית.

איך להסתגל אבל עבודה

קל יותר ובטוח יותר, גם לעשות את זה על ידי סוכנויות כי הם מיועדים, כמו כולם יודעים, חוזים Zagorny. הוא באמת רוצה להדגיש את זה, כפי שהיינו מדברים, רוסית ודרום אמריקה. ייתכן שהם יעודדו כיצד להקל על מסמכים לויזה עבודה בארצות הברית, יספקו גם כמה ברים שנבדקו. מציעים סוכנויות I למנהלים אין הרבה מזל כדי למצוא באתרי אינטרנט פרסום מודעות לנשים שרוצות לקשר את חייהם בתחום הפנאי. נערות ליווי בראשון לציון

אם כבר יש לך אשרה או שאתה יכול להשליך את זה בעצמי, אתה יכול ללכת לארצות הברית באופן עצמאי, עם כל זה, לא יהיה לי מישהו לשלם לבסוף ואף אחד, מן המכנסיים מעט, תלוי ב. חשפניות ללא בעיות יכולות להיכנס לאופן שבו ההתחלה לבוא לידי ביטוי, לפחות מועדון סטריפטיז אחד, בסופו של דבר, להתחיל לעבוד, הצורך רקדנים הוא כל הזמן.

דרישות עבור חשפנות

אז, באופן כללי, עובד בארצות הברית, אתה צריך:

  • להיות מעל 18 מעל גיל 45.
  • סוף סוף יודע לבסוף הבריטי.
  • הניסיון בעבודה סטריפטיז הוא רצוי. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי יהיה קשה לחדור בכל המערכת.
  • קיבולת המחול של המחול - תנאי מוקדם, אם לא, בסוף, עבודה ללכת ילדה.
  • הגברים שם אוהבים ומעריכים את סטריפטיז כאמנות, ולכן הוא גדול מאוד לומר כי לדבר בריקוד כאילו ז'אנר ארוטי. מלטף רגיל ומתנדנד למוסיקה לא מפתיע אף אחד.

    סוגי מועדונים

    ישנם שלושה סוגים של מוסדות בארצות הברית, כפי שאתה יכול בדרך כלל לבחור את הפורמט שאתה מחפש יותר ל:

  • Go-Go מועדונים. למעשה, מוסדות אלה אינם מחוברים לסטרפטיז. בנות לא רק מוגבלות בכלל, אבל רק לרקוד בדרך החוצה, מפואר ותלבושות סקסיות (מכנסיים, בגדי ים, תחתונים). אלה הם רגילים, כמו אנשים נהגו להביע מועדוני לילה לצעירים, שם אנשים סוף סוף מנוחה, לשתות ורוקדים למוסיקה. הדרישות הספציפיות של רקדנים פשוט לא, כמה יכולות כוריאוגרפיות אין גם. נראה כי בנות יש את הזכות פשוט ללכת על הבמה ולבסוף לנזוף בטקט של מנגינות. באופן טבעי, הם משלמים לשם כי אנשים משמשים להביע, מעט, אבל בנות הן לעתים קרובות, באופן כללי, הם מתחילים את הקריירה שלהם בתחום של בילוי ספציפי עם מקומות כאלה.
  • מועדון נולד. הנה, בנות צריך, זה הפך את החזה. יצירת המוסד יכול להיחשב כמועדון חשפנית מסורתית שאליו הם רגילים וכיצד הם כולם. לשים לב לעובדה כי ב סורגים כאלה, יש מספר בלתי מוגבל של נשים מן הפדרציה הרוסית ואת מיקום לאחר הסובייט. מוסדות אלה מחולקים לשני סוגים: הפשוטה ביותר (מועדוני כביש) ו upscale (מגניב). המקום הטוב ביותר, טוב יותר את המכסה. בסרגל סטריפטיז וסגנטרים, ולמנהל יש גישה חמורה ביותר לחברות. ואולי אפילו לא צריכים לומר שיש סצינה מיוחדת לנאומים, כמו כולם יודעים, את הפילונים מותקנים, רוקדים בנות בתלבושות יפות, מדגים מספרים נושאים.
  • מוֹעֲדוֹן. במקומות דומים, הנערה נלקחת למאה אחוז. מוסדות אלה אינם הרבה כי nudget אסור על פי חוק כמעט בכל המדינות. אבל באותו לאס וגאס, אין הגבלות על להתפשט. המשכורת שם, כי אנחנו כל הזמן מדברים, הגבוה ביותר, אבל עבודה פסיכולוגית, כמו כולם יודעים, לא קל. לא לשקול איך אנשים משמשים להביע, חשפניות מוצגים עם דרישות מוצקות מאוד במונחים של יכולות חיצוניות, כוריאוגרפיה אקרובטיקה. תארו לעצמכם, כי רקדנים דוברי רוסית אלה ברים ציטוטים, כמו כולם יודעים, הוא מעט, הפוטנציאל העיקרי של הברזילאים, אפריקאים, אירופה.
  • אפשרויות שיתוף פעולה

    ילדה יכולה לעבוד ללא כל עזרה או, בסוף, לשתף פעולה עם המתווך. אם חתמת על הסכם עם המנהל, הוא יתמודד בדרך כלל עם מועדוני החיפוש שבהם תוחלף. שים לב שכל סרגל עובד עם 4-6 סוכנים. הקיצוני בתורו מתחייב כל יום להביא כמה חשפנות להחליף. בימי חול הם הרבה יותר קטנים יותר, ועוד בסוף השבוע. Y, כפי שאנו מבטאים אותו, המנהל הראשון יכול להיות על הטיפול של כמה בנות, פעם בשבוע, רק להפיץ במספר מועדונים. לדוגמה, עכשיו הוא צריך:

  • 5 נשים למועדון א
  • 3 בנות למועדון ב
  • 7 נשים למועדון עם ולא.ד '.
  • לוח זמנים וקדנים עובדים. אחרי סוף הרבע הם התחילו לקבל את הכספים שלהם. אבל רווחים יומיומיים, זה בהחלט צריך לתת כ 50 $ עבור מכונת כתיבה, אשר יהיה גם חייב לשלם בעבודה ולחזור, כמו אנשים רבים לידי ביטוי, השכרת מועדון עבור האפשרות לגשת למקום ($ 30 ל $ 50 ). עם כל זה, זה לא בעצם כי חשפנית צברה משהו או, באופן כללי, לא, אלה קרנות החלו לתת.

    בנוסף, זה היה אפשרי גם לעבוד וללא מתווכים, אבל מועדוני העבודה יצטרכו למצוא את רוב.

    מערכת דמי הבית

    דרום אמריקה דיסקים לעבוד בעיקר על מערכת ההוצאות הביתה. זה רק אומר כי נומולוגיה לא לשלם את הרקדן, כפי שכולם אומרים, רפסודה משכורת, אבל עצמו החשפנית משלמת לשכור סצינה, שם יהיה, לשים אותו מעט, לפעול. עם כל המועדון הזה, באופן כללי, מנצח פחות מאישה, אבל זה הרבה יותר קל לטפל במונחים של מסים, ועם זה בארצות הברית באמת קשיים עצומים. כולם יודעים את זה עם כל זה, הסורגים לא להישאר לפחות, כי חשפנות זרם הם עצומים מאוד, שלא לדבר על כך שהם עושים דרכים לשתות.

    השכרה סוף סוף תלוי ביום השבוע: סוף השבוע, הוא עדיף על זה של השבוע. כולם יודעים שאם אישה יוצאת במשך 4 ימים בשבוע, היא משלמת 60 דולר לשינוי, עם כל זה, המועדון חוזר ל 80 $ (1/3 של הסכום), אם היא מעולם לא עבד.

    עם כל זה, הכל אומר כי חשפנית מנצח במהלך שעות העבודה על הפרטי, הצריכה ואת קצה, זה מאה אחוז החרמת לעצמי. לא לספור את ההשכרה של השכרת כל דבר, סוף סוף, אתה לא צריך לשלם.

    תנאי עבודה

    השינוי המתמשך של 20.00 ל 4.00. זה לוח הזמנים של הלילה הרגיל. כמובן, כולנו יודעים היטב כי על הבמה, יש צורך "לעבוד" 3-4 שירים, DJs בתורו, בסופו של דבר, מסביר את כל הרקדנים, כי יהיו כמה נקודות של מכירה במשך הלילה. הריקוד של הריקוד של החשפנות יורדים לחדר ואוסף עצה, אולי בכלל, להציע למבקרים, גם לזכות בכסף על הצריכה.

    מינימום בשבוע 4 שינויים, הלוואי שתוכל לעבוד יותר. מועדונים דרום אמריקאיים נבדלים על ידי העובדה כי אין כלל, כללים וקנסות מתוכננים.

    במוסדות עצמם כי הממשל הוא כי לקוחות, זה הופך להיות מכובד מאוד, בדיוק כמו הכוכבים. באופן כללי, מקצוע זה מכובד מספיק בארצות הברית. רוב האורחים מתנהגים כראוי, כי בכל המועדונים, יש שומרים, הם לא ייקנו על עצות. במשך הלילה, הרקדן יכול להרוויח מ 200 דולר 1000 דולר. לשים לב לעובדה כי העבודה באמריקה היא אופציה טובה לאופן שבו אנו מבטאים, מנוסים ובטוח לעצמך בנות. ההכנסה הגבוהה ביותר, וכמו כולם יודעים, תנאים טובים יורשו ליהנות מכל יום עבודה.

    Просмотров: 555 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar