Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

05:32
הבחור יש זין גדול מדי. מה לעשות?

אז התברר כי במהלך היכרויות, קודם כל, לשים לב על הופעתו של האדם. ואם בנוסף לכל דבר אחר ולהרגיש אהדה, ואז ללא בדיקה חזותית, בקושי, לעשות. לפיכך, גברים בזהירות ביותר לנסות לראות את הקסם נקבה, כגון: רגליים, מותניים, מותניים, חזה. עניין מטורף בדבר בדיקת מעמדה של איברי המין של הנשים פשוט לא מתעורר, מאז, באופן כללי, את הפרמטרים של "מתוק" מקום הגברות אינן שונות משמעותית זה מזה. נערות ליווי בהרצליה

התוכן של המאמר

1 לא עושים מסקנות חפוזה 2 מעריך את המצב 3 להתאמה אישית כראוי 4 להירגע וליהנות!

אנחנו, נשים, בהקשר זה, כמובן, היוו הרבה יותר קשה. חָזוּתִי הערכה של כל היתרונות הגברים, למרבה הצער, בנוי באופן בלעדי הנחות וניחושים אפשריים. מה הוא מסוגל בתחילה "לעמוד", אז זה על הידיים, הכתפיים, הישבן ושאר אזורים פתוחים של הגוף. בדיקה של עצמה מעניין, כלומר, גוף ילדות זכר, זה אפשרי רק במקרה של מחפש את האיש הזה במצב של עירום שלם או חלקי.

-.ס '. ללא ספק, הנשים האמיצה והקרועה ביותר עשויה, לא קל, להציע לאדם להפגין שלהם "אוצר" בתור מופע, אבל, למרבה הצער, יש מעט מאוד נשים כאלה (ואולי זה לא קיים בכלל). אז לפני תחילתו של רגע מסוים "האינטרס ביותר" נשאר כמו תגיד את הסוד לשבעה טירות.

ועכשיו מגיע לרגע המיוחל. אתה סוף סוף לפרוש עם שלך איש. הרצוי ביותר חייב להתרחש דקות לדקה. באופן כללי, אתה אוהב מעולם לא, עכשיו זה מכוון ברצינות למין. להתחיל להתפשט (או להתפשט אחד את השני), ו ta dat. אתה הראשון לראות את זה: גודל היתרונות שלו בבירור להגזים את כל הציפיות.

"אוי, אלוהים, שם הגעתי ואיפה הדברים שלי?"- אולי אתה חושב שאתה. אוֹ, להיפך, להתחיל בשמחה כדי למחוא כפיים כאשר אתה רואה חבר בגודל הגדול. ואולי עם המילים: "אה, לא היה!"בואו להתרסק, ולהמשיך אף פעם לא קרה?

אז מה לעשות במקרה זה? האם יש סיבה לדאגה גדולה גודל כבוד זכר? בואו נבין.

כדי להבין אם אתה מוכן להיכנס לקרבה אינטימית עם אדם כזה, אתה צריך לעבור לסירוגין 4 שלבים של אימוץ המציאות הבלתי נמנעת, אשר מסתיימות בפעולות הבאות:

לא עושים מסקנות חפוזה

זה לא שונה! לא להקות חם מראש. כמה נשים הן תומכי נקודת המבט הקובעת כי נוכחותם של חבר גדול באדם הוא חסרון משמעותי לאישה. כביכול אישה חווה אי נוחות מתמדת במהלך מגע מיני עם כזה איש.

כל זה, מצטער על הישיר, שטויות של סוסה סוס, ולא אחרת. לְהַסכִּים, אחרי הכל, אתה לא צריך להיות רופא למדעים רפואיים לדעת על הגדולה היכולות של הנרתיק הנשי, בפרט, לגבי האפשרות של שלה מְתִיחָה.

אחרי הכל, הדבר העיקרי בכל הגישה הנכונה.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מספר, קונים הם צעירים משגשגים אשר במיוחד רוצה להסתכל על החגיגה, לוקח ידית עם גברת יפה. הרווחים האלה מספיקים למדי, על מנת להבטיח באופן מלא ובאופן מלא את האובייקטים הדרושים.

כמובן, "למהר מרטין לפני סבון "אף אחד לא אוסר, אבל ההשלכות יכולות להיות בסופו של דבר עצוב מאוד. לכן, אתה לא צריך לרמות את עצמך מראש. לְהַמשִׁיך רחוק יותר.

מעריך את המצב

להפעיל את המוח ולכבות את הרגש. במצב זה, זה אפשרי אפילו יש קצת פילוסופי: "יש לנו מה שיש לנו". אף אחד לא תחת כירורגי הסכין לא הולך לישון, ולא יהיה שום מעשה של קורבנות. О אם כך כואב "ואני רוצה, ועל עצמנו", ואז מדברים על כואב זכות על המצח אל השותף שלך. זה לא שווה לבזבז זמן על הבחירה של המילים הנכונות. בכל מקרה, שיחה עם גבר שאתה, יותר מתמיד, הם dumbfounded על ידי ענק גודל חברו רק להחמיא את השותף המיני שלך.

מסכים, כדי לשבור את הראש שלך יהיה שווה רק אם גוף הילדים בפרמטרים שלו התברר "pomaze בכוס" (כלומר,, להיפך, קטן מאוד). רק אז, אולי, יהיה צורך לטרוח מעל, זה שווה לספר לו על זה או לא. הערכה, כמו שאומרים, היכולות שלהם עם היכולות שלך ללכת לשלב הבא.

כהלכה להתאמה אישית 3

אלה אשר מפוחדים מי לא רוצה או לא מוכנים, המועצה אחת - אם זמין תשוקה הדדית או הסכמה, כמובן, לדחות את זמן המין לפעול עד פעמים טובות יותר. אלה שעדיין נשרפים מעניין, בדחיפות אנו ממליצים להמשיך. בצורה חלקה, בעדינות, לאט. לקבלת נוחות מקסימלית קח את ההצגה רוכב ולבקש את השותף שלך במשך זמן מה יוזמה בידי נקבה.

אם אתה מרגיש כאב במהלך הערך של חבר הנרתיק - שאל את האיש שלך לשלם יותר זמן ליטוף (לטפל ראשוני). זה הכרחי כדי לגוף שלך להיות נרגש מספיק, אשר, בתורו, יתרום להקצאת מספר מספיק של סיכה טבעית הנרתיק.

עדיין מרגיש כאב? ואז שיש לי קצת התחלה. תן לאדם שלך לשחק קצת עם המקום המתוק שלך עם שלך אצבעות על מנת למקסם את הכניסה לנרתיק. אם עדיין יש לך הזדמנות להתכונן למין מראש, אז לא להיות עצלן לבקר את החנות של סחורות אינטימיות - יהיו הרבה דברים שונים על זה דברים שימושיים!

תירגע ותהנה!4

כשאתה מרגיש שאתה באמת מוכן אקט מיני, שרידים רק דבר אחד - להירגע וליהנות.

לוח למתחילים: במהלך יחסי מין, לא לתרגל יותר מדי Shift אינטימי עמדות עד שאתה בטוח ביותר בהעדר כל תחושות כואבות.

להרגיש ולסמוך על הגוף שלך. אחרי הכל, זה לעולם לא לרמות אותך. ו לבסוף, זוכר את הדבר החשוב ביותר: כדי לקבל הנאה בלתי נשכחת, צורך באמת באמת רוצה את הגבר שלה! רק כדי שתוכל להרגיש רגשות ותחושות חדשים וחריגים!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, לקוחות - בחורים מוצלחים שרוצים להיראות בהצלחה בפסטיבל, הליכה תחת ידית עם בחורה מרהיבה. זה להרוויח מספיק, כך שזה לגמרי לספק את עצמם את האובייקטים הדרושים.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

דיק גדול - נושא הגאווה לגבר. עם זאת, בפועל, הוא יכול לספק אי נוחות חמורה במיטה. מלבד העובדה כי החדיר יהיה כואב, אפילו ליטופים אוראליים לא יהיו כול כך לוהט. האישה בקושי ללטף פין גדול של הפה שלו, גם אם היא הבעלים של הטכניקה המלכותית המלכותית. כמובן, אם יש מפתח, אז יש מנעול לזה - יותר מדי זין בהחלט לא צריך לגרום מתחמים. עם זאת, תצטרך להתמודד עם השותף בזהירות, כדי לא לפגוע בו הנרתיק ואינם מספקים אי נוחות בתהליך של סויה.

Просмотров: 507 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar