Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

10:31
ביקורות על ריקוד מרגרה

סקירה של ריקוד מרגרה מ-David מ-Crewe:

מרגרה דאנס שהופיעה הייתה מופע מבריק לחלוטין ולא הייתי צופה בה שוב.

זה לא רק עניין של גיבוי והצגה של כמה מהלכים, זה כמעט כמו הצגת תיאטרון. הוא משלב במומחיות שיר או דיאלוג עם כוריאוגרפיה יצירתית מאוד.

אני אוהב את הפרטים וקווי העלילה שמתווספים כדי לתת לך נקודות מבט חדשות על נושאים יומיומיים שונים כמו ביישנות, פחד, בריונות וכו', מה שהופך את החוויה למותאמת יותר עבורך. התלבושות מדהימות וההופעות הדהימו אותי!

סקירה של ריקוד מרגרה מאת האנה מוורינגטון:

זה היה משעשע עם רקעים מהנים, אבל היו יותר מדי אביזרים (כלומר כינור) שזה פשוט הרגיש דביק למען האמת - חלק מהסצנות עם הכלים האלה נראו מגוחכות ולא אמנותיות... חשבתי שבסצנות מסוימות בסוף כשאנחנו הומלצו באוזניות לפני קימה (אולי רק הייתי אני?) היה קשה לשמוע מה יש israel-lady.co.il|https://israel-lady.co.il/

להקת המחול של מארוולה היא להקת ריקוד מקצועית הממוקמת בלובבוק, טקסס. הם מלמדים שיעורים בבלט, מודרני או היפ הופ. כמו כן, החברה מספקת אירועים מיוחדים ומסיבות.

Marvela שואפת לספק את הסטנדרט הגבוה ביותר של הדרכת ריקוד תוך שימוש באלמנטים החדשים ביותר של צורות אמנות מודרניות ועכשוויות תוך שמירה על המסורות הקלאסיות של הבלט הקלאסי.

Marvela מציעה תוכניות שונות לילדים ולמבוגרים כאחד (בלט, מודרני או היפ הופ). כיוון שלגילאים שונים יש צרכים שונים. Marvela מלמדת שיעורים לילדים בגילאי 4-8, בני 9-16 ומבוגרים מגיל 18 ומעלה.

זה מקום טוב לצפות בהופעות מקצועיות. עם זאת, היזהר בעת השתתפות בטקסים, זה בדרך כלל מאוד נעים אבל במקרים שבהם יש כמה בעיות בלתי צפויות. שירותי ליווי בקריות

הנוף והסאונד של אולם ההופעות טובים למדי, קווי הראייה מצוינים. הפריסה מציעה קוקטיילים נחמדים, קינוחים עשירים ומטבח ים תיכוני טעים ממרק מלפפון סאג' עם שמנת חמוצה ועד עוגת ספוג שוקולד עם קרם פסיפלורה וג'לטו שוקולד על הנתח (או למשלוח).

Просмотров: 66 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar