Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

14:34
איך להביא את הגברת לאורגזמה - עצות מעשיות

הנושא של אורגזמה של הנשים הניח כמות עצומה תפקידים. זהו שורש הגישה הלא נכונה! יש צורך ללמוד את האיש שלו, לעזור לו לשלוט יכולות מעשיות כדי להשיג את הנשים של אורגזמה. שלח את המאהב שלך, להראות מה אזורי ארוגני יותר להתגרות וכיצד לעשות את זה. אם הצעיר הוא נאות, הוא יתגשם וישמח רק ללמוד כדי לספק הנאה בשבילך.

1 prelude הוא לא קצת 2 הגדרה נפשית 3 מלט מקורי 4 המקומות הרגישים ביותר שלה 5 יחסי מין ומיקום

שותף יכול קטן לשנות את המיקום של ירכיים כדי להחליף את האצבעות שלך נקודה מתאימה. הנרתיק לחות של הגברת שלך ידבר על בואו של הגבוה ביותר מידת ההתרגשות שלו.התאם את האצבעות שלך (ממוצע טוב או בינוני ולא שם) הנרתיק פנימה, כף היד שלך עם כל זה צריך להיות בכיוון (אל פנים, ו לא רגליים שותפים).

הקדמה היא לא קצת

גברים בריאים, במיוחד צעירים, מתרגשים מספיק במהירות, אחרי זה הוא מוכן ללכת "תקיפה". אבל הכל לא כל כך קל תגובות הגוף של נשים. אם תחילה ללכת לפעולה המינית, אם כן של הזמן שבו אתה מסיים, הגברת שלך יכולה רק לעורר מספיק תואר תמלף. באופן ספציפי מסיבה זו, נשים רבות נשארות לא מרוצה אחרי סקס שותף.

אבל האם אתה מבין כי ליטוף מנוסה יכול להיות מסוגל לעורר אני אפתח כי זה עלול לערפת את יחסי מין יותר מ 1. אורגזמה 1, עם קריטריונים כאלה, מתרחשת לעתים קרובות כאשר השותף הוא רק מתחיל את ההקדמה של חבר. כי לא לשקול את משחק מקדים של caprice דאם או נושא סקסי יוקרתי לפרסומים. לא להכין tee לאסקד. הם המנוף הראשי לתגובות סקסיות של השותף שלך, מסוגל לשנות את מצבו הרגשתי מ "לא אכפת לי סקס" לפני "אני מאחל לך בלהט".

Set 2

סקס מתחיל לפני מגע פיזי וללטוף. רגשות, הגדרת קרבה, חשוב מאוד עבור גבירות ההתרגשות, ו קוראים להם את הדרך הקלה ביותר לאמצעים של לפלרטט ותשומת לב סמלים. עם כל זה, לא ביסודו, כמה זמן אתה פוגש או לחיות יחד.

אתה בהחלט לשלוח דחף מתאים לחבר שלי פתאומי טלפון יעד באמצע יום עבודה להגיד לה כמה משועמם או תחשוב עליה כרגע, או לזכור פרק נפלא, ניסיון צוּרָה. העיקר הוא לקרוא משהו נעים בשבילה.

שמאלה על שפת השולחן עם רבותי ג'נטלמן, פרחים וסוכריות אהובות, נרות דולקים, שירתו לארוחת ערב מותק שלך ועוד הרבה דברים קטנים יכולים להראות ליידי כמוך מנסה לה. כל זה, הן יחד, בנפרד, עובד ללא בעיות, המוח של הגברת שלך כבר יהיה מגורה סקס. גם לא לדחוף, על שיחה, היא מסוגלת לשחזר קרבה חושנית יוצאת דופן.

מקור לסקה

עובר לנשק וחיבוקים, לא מחפשים מיד תמיכה שלך ליידי. זה יכול לחצות את כל מאמצי העבר שלך התקשר אל מתח שותף ממשק, הן בהתחלה והן ב יחסים ארוכים. צריך ליטוף איטי חם. רגליים, עכוז, חזה לא נשים ארוגניות יחיד.

הגברת שלך תבוא מהר יותר במצב נרגש אם אתה רק ונוגע בגב, צוואר, עצם הבריח, כפות הידיים. בְּמַהֲלָך נשיקות גיא שטוח את כתפיה, גב, מותניים. רק לגעת לבנים מחוץ לכיור האוזן (אין צורך לשפל או לדחוף את השפה באוזן). בעדינות ללוות עם האצבעות שלך לתוך השיער שלה על החלק quipipital של הראש, הגב אזור רגיש מאוד. Teept לה משהו לעשות עם עדין וחמוד, או קצת אני שומעת את המשאלות באוזן.

הגברת שלך עצמה תיתן להבין מתי אתה צריך ללכת יותר קשר אינטימי.

בישראל, אין מקום קדמי אם המילה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי נורמות מוסריות גבוהות. כולם מבינים כי אסקוגר רק רואה רק את הלקוח במקרה, שומר את הראיון ואת ליווי ילדה בכיתה VIP יהיה סימן של המצב.

הנשימה שלה תכופה, אתה תרגיש איך מתח משאיר את השרירים בחזרה וכתפיים. ליטוף ונשיקותיה יהיו רוויים יותר, מלא רגש. סביר להניח, זה יתחיל unbutton את הכפתורים של החולצה שלך או להשיק ידיים בשבילך תחת חולצת טריקו.

אתה מאה אחוז או מתפשט בחלקו, ושעה ללכת יותר פעולות אינטימיות.

לספק הרצונות שלך בישראל קל כאשר אתה אשה מענג מ בלארוס. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר להרוויח חודש מ 4600 יורו.

שותף נצמד לך ומפיץ רגליים. עכשיו השדיים שלה, הישבן, בטן, pubis מוכן לפגוש את הידיים ואת ספוגים.

המקומות הרגישים ביותר שלה 4

בעדינות מאוד בין המין בחלקו הגבוה ביותר של הפות מצא את האצבעות שלך. זוהי שחפת זעירה, קשה יותר מאלה שמסביב בדים. הגירוי שלה צריך להיות מאוד guading, שכן הגוף הוא מאוד רגיש וחבר הרבה יותר. אבל זה מיתוס. רוב הגברות שיטת האוננות מגיעה במהירות לאורגזמה הבהירה והארוכה חדירה ופעולות פעיל של השותף רק כפי שהם מבינים שלהם הגוף ולדעת מה הוא צריך. הגיע הזמן והגברים לפעול בתיאום עם הצרכים המיניים של נשים. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

אתה תרגיש את האצבעות שלך יפחד עצם הערווה, על הקיר העליון הקדמי של הנרתיק, יש נקודה אומללה G. קצת לכופף את האצבעות כך שהטיפים שלהם לחוצים למקום הזה, ולעשות הם מזיזים את "ללכת לכאן", או כאילו מתקתקים. האזן ל- K שותפי התגובות. סיכה הוא סימן אמיתי של עירור חזק. זה יכול אפילו להישכח ברגע זה על נשיקות וחיבה בכתובת שלך.

פעולה מינית ומיקום 5

אם הגברת היא נרגשת מאוד, זה קרוב לוודאי, orgazmizes לפחות מישהו. אבל, לוקח בחשבון כי גירוי של הדגדגן ואת הנקודה G ב הזמן של יחסי מין הוא גדל על ידי האפשרות של אורגזמה של נשים, אתה יכול להציע סטטוס שותף:

"האישה מלמעלה" מאפשרת לה להסדיר את זווית הגוף כך הגוף של החבר עורר את G- נקודה. עם כל שלה זה יהיה נוח לרצות את הדגדגן; כל האפשרויות כאשר אדם מאחורי, לא רע לעורר את הנקודה G, אבל לא תמיד לתת גישה העומס; הגירוי הטוב ביותר של הדגדגן ואת העמוק ביותר החדירה מספקת עמדה כאשר בן זוג מגיע על ברכיו של גבר פנים אל ה- IT.

אמנות העלתה את הגברות על החלק העליון של האורגזמה לא ניתן, ושואל בפועל, מרמז שגיאות. אל תבלבל שאל את הגברת מה שהיא אוהבת ומה אתה צריך לעשות בשבילה תַעֲנוּג. אם אתה לא מכיר את ההעדפות של החברה, תן לה כדי לנהל את התהליך, אז אתה כנראה להוביל שותף תוספת פִּסגָה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

מיליוני נשים ברחבי העולם לא מקבלים אורגזמה במהלך יחסי מין. ולעתים קרובות הם עצמם אשמים בעמדה כזאת. הבנות מדמות את הנאה להעניק את האהוב, ולאחר מכן אוננות, כך שהמתח המצטבר. אבל מידע דומה אינו מיותר, כמו סקס שיאו עבור נשים רבות נשאר תהליך מהיר. התוכן מתחיל נגד הרבה בחורים עדיין משוכנעים כי שביעות הרצון של הגברת היא תלוי בגודל הפין, ובמיוחד את אורכו, ו "מיומנויות" של שותף, כגון סרטי פורנו.

Просмотров: 5826 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar