Lorem ipsum
Class aptent taciti sociosqu ad litora

22:45
סודות של סטריפטיז מושלם

חשפנים הם רקדנית של סוג מיוחד. עם התנועות שלהם, הם יכולים להפחית אדם מטורף להתאהב במבט. אם אתה יודע כמה סודות שיעזרו לך לעשות מופעים מושלמים, אתה יכול להיות חשפנית מוצלחת ביותר בבר ולקבל תריסר של אוהדים ולקוחות קבועים. במאמר, שקול את המרכיבים העיקריים של חדר טוב. כמה טיפים מהרשימה המשותפת את החסרונות הגדולים, "המלכה של Burlesque" - רקע Dita Tiz. בעזרת ריקוד, אישה יכולה לעשות אדם ולהשיג כוח עליו.

א. כללים לבחירת כללים בסיסיים

סטריפס טירון קשה לבחור בגדים כי בשביל זה אתה צריך לדעת את ההעדפות הציבוריות זכר, וזה די קשה למצוא דברים כאלה יהיה על הגוף המושלם. למרבה המזל, יש ניצחון לנצח כי נראה יפה על בנות עם כל סוג של דמות:

  • תחתונים שחורים תחרה. נראה אלגנטי, לא נקי מדי וניגודים מפתה עם העור. במערך כזה, כל בחורה נראית סקסית.
  • ברזי חזייה Balconet. כל רקדנית חייבת לבחור בנפרד את החלק החמור הזה של הארון, אבל מודל כזה הולך לכולם ללא יוצא מן הכלל. זה מגביר ולהוסיף נפח קטן של החזה, התאספו בעדינות ומחזיקה במקום גדול. בזמן שלא מצאת את החזייה המושלמת, אתה יכול ללבוש את הסגנון הזה. בראייה כזאת, תא המטען לא רק נראה סקסי, אבל גם קבוע, וזה חשוב במהלך הריקוד.
  • חגורה ובירית. פרטים אלה של מלתחה נקבה לפעול על גברים רק דרך קסומה. עדיף לבחור אופציה רזה ואלגנטית עבור הופעות רחבות ואלסטיות ו garters המשמשים גרביים היומיום. האביזרים חייבים להיות מתכת, כך התלבושת לא נראית "זול". המפתח הוא ללמוד במיומנות ובמהירות לפרק את garters, כי אתה צריך לשלם זמן היווצרות.
  • נָמוּך. כמובן, אנחנו לא מדברים על רשת. נציגי המין החזק להאכיל תשוקה מיוחדת לשפל, ולכן הרקדן שלא היה עצלן ללבוש אותם, יהיו הרבה יותר אוהדים נלהבים. עבור נאומים, אתה יכול לקנות מודל וינטאג עם מאחורי החצים, זה נראה סקסי במיוחד. זה גם שימושי עבור זוג האחסון הפשוט ביותר על מסטיק צפוף, הם אוניברסליים ומסוגלים לכל דבר.
  • חוצפני. להתפשט צריך לגרום לתגובת סערה אצל גברים ועל זה, זה צריך להיות מחכה הרבה זמן. לכן זה שווה לבחור שום מחרוזות, אבל גרבונים סגורים עם מותניים גבוהים. כאשר אתה לשכור אותם, האורחים יהיו מאושרים מאוד כי אתה סוף סוף לראות את התחת האטרקטיבי שלך. אתה יכול לקרוע וללבוש רצועות בלתי מורגשים תחת גרבונים מענקים. זה יהיה ליצור אפקט הפתעה ואתה תקבל עוד שכבת מיטה נוספת להסיר לקוחות אפילו יותר.
  • לסיים את התמונה שאתה צריך חליפה פנורמית. זה יכול להיות בכל מקום ושמלה סקסית פשוטה תלבושת נושאית יוצאת דופן. העיקר הוא מה שמתחת לזה. קבוצה של מפתחות בסיסיים שתואר לעיל, מסתכלת על חשפנית של כל הפיזיקה ומייצרת רושם בלימדי על גברים. תאמין לי, הנאום שלך לא יהיה מעיניהם.

    2. תסרוקת

    באופן מפתיע, העובדות - גברים לא ממש אוהבים שיער נשים אצל נשים. תסרוקות מסודרות לגרום מדף חזק הרבה יותר הערצה. תסרוקת מושלמת עבור סטריפטיז - זנב סוס גבוה. זה מעשי כי השיער לא יעוף ולא להפריע טריקים על הקוטב, כמו גם סקסי - יכול להיות רועד מרהיב את הראש לתת את ההערה נועזת של ריקוד. אם השיער לא ארוך מאוד, עדיף לאסוף אותם לתוך תסרוקת אלגנטית אחרת. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

    3. אוֹר

    תאורה במועדון גם משחק תפקיד חשוב. אתה יכול לבקש את הסצינה במהלך הנאומים שלך, הסצנה הודגשה עם מנורות סגולות, לילך או ורדים. בצבעים אלה, הגוף הנשי נראה הכי אטרקטיבי. משטח כזה מסתיר את כל הפגמים של הדמות.

    היזהר עם פרחים אדומים, כחול וירוק. הם מאוד אגרסיביים וגורמים לגברים הרחק מהרגשות האלה שצריכים לגרום לחסר סטריפטיז.

    4. המוזיקה

    לי חייב... הכנסה גבוהה עבור...

    הנה הכל פשוט - אתה צריך לבחור את השירים האלה שאוהבים באופן אישי. אם הנשמה שלך ממהרת לתוך הריקוד מתחת לקולות של המנגינה, אתה יכול בקלות להראות חדר יפה. קשה לנוע יפה ומין מינית למוסיקה שחתכת את הדיון וגורמת לרגשות שליליים.

    חָמֵשׁ. טמפרטורה נכונה

    לא מיד לנתק את כל הבגדים, אבל גם למתוח את התהליך להתפשט גם לא רצוי. חשוב לסמוך בזמן ולבחור את הקצב האופטימלי. המשימה שלך היא להפוך את האנשים, כדי להתחיל אותם, ואז לתת להם את desiit. אם אתה מדבר מהר מדי, אז לקבל עצות פחות ואם האורחים עייפים מחכה "הדבר החשוב ביותר", אז הם יכולים להזכיר בכלל ולא לשלם כלום.

    6. אין תנועות חדות

    סטריפטיז אינו מרמז על תנועות חדות. אתה צריך לעשות הכל בצורה חלקה וסקסית. לנוע כמו חתול או נחש, כאילו אתה לטבול אורח ארוטי טְרַנס. זה חייב לצלול לחלוטין לתוך ריקוד ויופי של הגוף שלך. אם אתה הולך לפעול באופן פעיל באופן פעיל, גברים יתפגשו וזה לא יוכל להיכנס לביצועים, כלומר בסיכויים פחות כי האורח רוצה להזמין שירות נוסף או לתת עצה טובה.

    7. איך להמריא

    ראשית, הלקוחות חייבים להתמקד. להפגין חלק מהגוף ולכסות אותו, ואז אחר. אתה צריך להתחיל את הקהל ולפני איסוף כדי למשוך בגדים, כל תשומת הלב של החדר חייב להיות ממוקד לך. אם הלקוח יופיע החלק החשוב ביותר של הנאום, לא תקבל את האדם הנכון. וכך לפני שתמשיך העיקר, לנסות למשוך תשומת לב רבה ככל האפשר. Kokenny, להקניט, flirtouy - לעשות הכל בכוחך.

    הפרטים של הבגדים יש להסיר על ידי משחק, בהדרגה, אלגנטי ויפה. לקבלת השפעה גדולה יותר, הפסגה עדיפה להשמחה נגד הסצינה ובתחתית הציבור. אז, לאורחים, אתה פותח ביותר "תצוגה מפוארת", וזה יהיה לייצר furore במדויק.

    8. עדשות מגע

    זה הדבר החשוב ביותר בעבודה של חשפנית. אם הצלחת לא רק לתפוס, אבל במשך זמן מה שמירה על מראה אורח, לשקול את זה, זה "על וו". אז תן לעצמך להראות כי זה לא רק מבקר קבוע מ מועדון רצועת אדם מיוחד. עבור "מעמד" כזה, גברים מוכנים לשתוק כסף. במהלך הריקוד, עליך להקים מגע חזותי עם אורחים ככל האפשר, כי זה המפתח עצות ענק לאחר שיחה.

    כל הטיפים האלה אינם מורכבים בתרגיל, אבל הם יעזרו לכל האמצעים להפוך לגברים בלתי נשכחים לגברים. חשפנות טירונים מידע זה יהיה שימושי במיוחד. אם אתה לא לוקח בחשבון זורים כאלה במהלך הנאום, המספר יכול להיות מפונק נואשות על ידי תאורה לא הולמת או תלבושת שנבחרה שגוי. הריקוד צריך להיות הרמוני ומתחשב. רק עם גישה רצינית כזו יכולה להיות רקדנית מקצועית באמת של הז'אנר הארוטי.

    Просмотров: 296 | Добавил: indyn034be | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar